הסרטון האחרון של טוני סופרנו: הצעה שלברון ג'יימס סירב לה

ג'יימס גנדולפיני, הסופרנוס (צילום: יחסי ציבור/HBO)
ג'יימס גנדולפיני, הסופרנוס (צילום: יחסי ציבור/HBO)

החוכמה המקובלת היא שטוני סופרנו נרצח מיד אחרי החושך שבסיום "הסופרנוס" ב-2007, אך סרטון חדש שנחשף ביוטיוב מעלה שב-2010 הוא התגורר בניו יורק עם כרמלה, בתוכנית להגנת עדים, והתכוון להביא את לברון ג'יימס לניו יורק ניקס. אפילו ג'ק דונהי מ"30 רוק" בא לעזור לו

אף אחד לא יודע מה קרה בסוף לטוני סופרנו. הפינאלה המפורסם והשנוי במחלוקת של "הסופרנוס" ב-2007 השאיר את כולנו בחשיכה לגבי גורלו, כשהדעה הרווחת היא שהמאפיונר הכי גדול של הטלוויזיה הלך לעולמו במטח יריות מיד כשהמסך עבר לשחור, וגם יוצר הסדרה דיוויד צ'ייס הבהיר כי כוונתו המקורית הייתה להרוג את טוני סופרנו בסצנת חיסול ברורה בהרבה. כל זה היה נכון עד אתמול.

>> קונאן אובריאן יצר השבוע את אחד מרגעי הקומדיה הגדולים בכל הזמנים

כי אתמול, בערוץ היוטיוב "פאבלו טורה מוצא דברים", נמצא סרטון משנת 2010 ובו טוני וכרמלה סופרנו מתגוררים בדירה ניו יורקית במסגרת התוכנית להגנת עדים, ומתחננים בפני לברון ג'יימס שיחתום בניו יורק ניקס. וגם בפני דוויין ווייד. וגם בפני כריס בוש. ובעצם כל שחקן כדורסל בכיר שיסכים לבוא ולשחק בניקס. הקטע בכיכובם מגיע בעשר הדקות האחרונות של סרטון היוטיוב הארוך שבו מדסקס טורה את הסרטון עם אורחיו לעומקו.

שמועות על קיומו של הסרטון מתרוצצות באינטרנט כבר שנים. מעטים ראו אותו אי פעם בעיניהם, כי הוא נוצר למענו של לברון ג'יימס בלבד. באותה שנה הסתיים החוזה של כוכב הכדורסל בקליבלנד, כל הקבוצות בליגה חיזרו אחריו, ובמסגרת החיזורים יצרו בניו יורק סרטון שבו גם ספייק לי, רוברט דה נירו, אלק בולדווין בתפקיד ג'ק דונהי מ"30 רוק", כריס רוק, מייקל בלומברג, הארווי וינסטיין החלאה ועוד מפורסמים ניו יורקים מזמינים אותו לבוא אליהם לעיר.

ג'יימס גנדולפיני כטוני סופראנו (צילום: Anthony Neste/Time Life Pictures/Getty Images)
ג'יימס גנדולפיני כטוני סופראנו (צילום: Anthony Neste/Time Life Pictures/Getty Images)

בשנת 2021 אישרה אידי פאלקו, שגילמה את כרמלה סופרנו, את קיומו של הסרטון בפודקאסט על הניו יורק ניקס שבו השתתפה ב-2021, וסיפרה כי הופתעה כשג'יימס גנדולפיני הסכים להשתתף בו. "היינו מקבלים הצעות כאלה כל הזמן", סיפרה פאלקו, "והוא כמובן לא הסכים לעשות כלום. נדהמתי שדווקא את הדבר הזה הוא הסכים לעשות. חשבתי שזו מתיחה כשאמרו לי שהוא בעניין. והנה, שם הוא היה, לבוש כמו טוני סופרנו. הוא כנראה היה אוהד כדורסל גדול יותר משחשבתי".

איך אפשר להגיד לא לעיר הזאת. ניו יורק (צילום: שאטרסטוק)
איך אפשר להגיד לא לעיר הזאת. ניו יורק (צילום: שאטרסטוק)

בסרטון נראים כרמלה וטוני בדירתם הקטנה, כשהוא קורא את ה"ניו יורק פוסט" והיא עובדת במטבח. "טוני, אני כל כך שמחה שעברנו לניו יורק", היא אומרת לו, "החיים הרבה יותר טובים עכשיו". טוני מסכים איתה ואומר, "כן, החיים טובים פה עכשיו אפילו אם אנחנו בתוכנית להגנת עדים", וכרמלה מוסיפה, "עכשיו רק צריך למצוא דירה לחבר שלך לברון. איך הוא?" – ועל כך משיב לה טוני: "הוא בחור מודרני, אבל יש לו כבוד למסורת". כידוע, בסופו של דבר בחר לברון לא לעבור לניו יורק, ג'יימס גנדולפיני נפטר, ומשם העולם רק הלך והידרדר. חבל.