אהבה בתל אביב: מסיבת בריכה, פסטיבל רחוב וכלבים. המון כלבים

אהבה היא לשכשך יחד במים. מסיבה בבריכת גורדון (צילום: אילן ספירא)
אהבה היא לשכשך יחד במים. מסיבה בבריכת גורדון (צילום: אילן ספירא)

פעמיים בשנה מצווים עלינו בעלי עסקים לאהוב, פעם בלועזית ופעם בעברית, והשנה עם פרוץ חגיגות ט"ו באב מארגנת עיריית תל אביב-יפו שלל אירועים לאוהבים ולרוצים לאהוב: פסטיבל דייטינג בפלורנטין, דייטינג עם כלבים בתל ברוך, דייטינג לנוער בפארק וולפסון והכי חשוב: מסיבת בריכה בגורדון

כן, שוב הגענו לרגע הזה שמתרחש אצלנו פעמיים בשנה, ובו מבהיר לנו לוח השנה שהגיע הזמן לאהוב. וכמו ביום הוולנטיינ'ז של הגויים ושאר עכו"ם, כך גם בחג האהבה העברי הלוא הוא ט"ו באב, לובשים גברים, נשים וטף את מיטב מחלצותיהם ויוצאים לחגוג את אהבתם או לחפש אחת במסעדות, במסיבות ובכרמים. ותמיד עולה השאלה: אבל לאן הולכים? והשנה יש לעיריית תל אביב-יפו כמה תשובות.

כמה אהבה בעיר אחת. הלב של נמל תל אביב (צילום: שאטרסטוק)
כמה אהבה בעיר אחת. הלב של נמל תל אביב (צילום: שאטרסטוק)

לכבוד יום האהבה העברי יזמה העירייה שלל אירועי אהבה במרכזים הקהילתיים ובקאנטרים השונים ברחבי העיר. מבחינתנו האירוע המרגש ביותר יתרחש בבריכת גורדון, שם תתקיים מסיבת בריכה צעירה ורטובה (למחזיקי דיגיתל בהרשמה מראש), כי אין בחום הזה שום דבר שאנחנו אוהבות יותר ממסיבות בריכה ליליות. יום האהבה? שיהיה, העיקר שזה בתוך מים. גם בבריכת נווה עופר תתקיים מסיבת ט"ו באב לילית באווירה משפחתית יותר.

אירוע מסקרן נוסף יתקיים לאורכו של רחוב ויטל בפלורנטין תחת הכותרת המעט נסחפת "פסטיבל ויטלאב", שם יתקיים ערב של אהבה וחיפוש אהבה בהשתתפות בתי העסק שברחוב, עם סטריט פארטי, שולחנות דייטינג, תפריטי שאלות לחימום השיחה, ייעוץ מקצועי לדייטים, קופידונים מחופשים וצ'ייסרים בהנחה.

לכשכש בכלב. אירוע "ט"ו בהב" של עיריית ת"א-יפו, 2021 (צילום: יעל צור)
לכשכש בכלב. אירוע "ט"ו בהב" של עיריית ת"א-יפו, 2021 (צילום: יעל צור)

גם הצפונים לא יקופחו: במרכז הקהילתי של חוף תל ברוך יתקיים האירוע המגניב "ט"ו בהב", אירוע הכרויות לפנויים ופנויות ולכלביהם שהתקיים לראשונה לפני שנתיים. לאור הצלחתו ונישואיהם של זוג רווקים שהשתתפו באירוע והיום חובקים תינוק חמוד, החליטה העירייה לקיים את האירוע שנית, והוא פינות ישיבה ופינות רביצה בלבן עם ליווי מוזיקלי, התייעצות עם המאלף שיר אשל ועם הווטרינרית דליה רוזנבאום, הרצאה של המאלפת דנה רוזנברג על מערכות יחסים חדשות מנקודת המבט של הכלב, הפתעות ופינוקים להולכים על ארבע, סדנת יצירה מיוחדת, מתנות, פינת צילום, עמדת הרשמה לדיגידוג ועוד.

עוד אירועים שמארגנת העירייה לכבוד האוהבים:

הנדסה והעיר הגדולה : 2 באוגוסט, פילון 5
הנדסה והעיר הגדולה: להתאהב בתשתיות העיר מחדש (אנחנו רציניים), אירוע בבניין הנדסה של עיריית תל אביב יפו למחזיקי דיגיתל בהרשמה מראש.

"בליינד- דייט" לנוער: 2 באוגוסט, 17:00, פארק וולפסון
מחלקת הנוער וצעירים של עיריית תל אביב- יפו תערוך פסטיבל בנושא אהבה המיועד לנוער בגילי 16-12, המתקיים בהובלת מרכזי הנוער, ובו מספר סדנאות ומתחמים חווייתיים בנושא אהבה ויכלול. הכניסה לאירוע מותנת בהרשמה לתוכניות הקיץ של מרכזי הנוער.

מסיבה מהסרטים במרכז אניס: 1 באוגוסט, 20:30, יפו ד'
הקרנת הקומדיה הרומנטית הישראלית המבטיחה של השנה: "החבר השמן שלי" ולאחריה מסיבה מהסרטים עם DJ Baladi One עם כוס יין.

"אהבה ברחבה", 2 באוגוסט, 21:00, מרכז קהילתי אריק איינשטיין
אירוע ט"ו באב של החברים והחברות של אריק איינשטיין שיכלול: כתיבת שירים במכונת כתיבה, איורי אהבה וצלילי סקסופון LIVE ומופע פלייבק על סיפורי אהבה.

פבלו רוזנברג במופע אהבה: 1 באוגוסט, 20:30, קאנטרי גורן גולדשטיין
לכבוד יום האהבה, עיריית תל אביב- יפו תארח את הזמר פבלו רוזנברג במופע אהבה מרגש, בהרשמה מראש.

סיורים של סיפורי אהבה נסתרים בין הסמטאות הקסומות של נווה צדק, 3.8, שעה 19:30.
סיפורי האהבה הגדולים, הרומנים המסעירים והבגידות האסורות שהפכו חלק מסיפורה של נווה צדק. הסיור יערך ברחובות: שלוש, רוקח, עגנון ואחרים, בו יוקראו מכתבי האהבה ושירי האהבה שנכתבו על השכונה. לפרטים והרשמה.

>> ט"ו באב בתל אביב: עוד פרטים על כל האירועים של עיריית ת"א-יפו