מפגש פסגה בתחום הבייקון: טיב טעם מצטרפת לוולט

וולט בטיב טעם. בעצם, טיב טעם בוולט (צילום: יח"צ וולט ישראל)
וולט בטיב טעם. בעצם, טיב טעם בוולט (צילום: יח"צ וולט ישראל)

השוס האמיתי בעסקה הזאת הוא לאחד למשלוח יחיד את מה שהייתם עושים לרוב בשלושה: גם בשר וגבינות מהמעדניה, גם מחלקת אלכוהול סבירה בהחלט, גם מוצרי סופר בסיסיים. המרד החילוני מעולם לא היה טעים כל כך

אין לנו יותר מדי הזדמנויות בשבועות האחרונים לחלוק איתכם חדשות טובות, אז הרשו לנו להיאחז בכל הזדמנות שיש: רשת טיב טעם הצטרפה לוולט, ואתם יודעים בדיוק מה זה אומר: בייקון. לא יעזור כלום, לא משנה כמה עוד מוצרים הם ימכרו – ולהבדיל, כמה עוד מקומות ימכרו לנו את בשר החזיר המתוק והקריספי (אם מטפלים בו נכון) – תמיד נזכור לטיב טעם איזשהו חסד נעורים של הרשת הראשונה שעשתה את זה בגדול ולא בכשר. כן, בימים כאלה אנחנו לגמרי נאחזים בזה גם בקטע מתריס. האם זה יעזור לאכול בייקון בעד הדמוקרטיה? לא, בוודאי שלא. האם זה יהיה כיף וטעים? הו כן, בהחלט כן.

>> אני תל אביבי כמו סניף של טיב טעם. אני רוסי כמו סניף של טיב טעם. טור אישי על, ובכן, טיב טעם

אבל עכשיו כשסיימנו את הסיבוב הנוסטלגי ו/או האקטואלי, מה בעצם הבשורה הגדולה פה? הרי יש כבר בוולט הרבה סופרים, ולהבדיל גם הרבה מעדניות. אבל השיחוק הגדול בזה שטיב טעם מגיעה לוולט זה היכולת לתפור בהזמנה אחת את מה שבדרך כלל הייתם תופרים בשתיים (ואולי אפילו בשלוש): בפעם הבאה שפשוט אין לכם זמן לקניות בשישי, אפשר לעשות כאן השלמה זריזה גם של בשרים וגבינות מהמעדניה, גם מוצרי סופר בסיסיים יותר וגם מחלקת אלכוהול שאין מה לזלזל בה. אז נכון שיש בוולט מחלקות יותר עמוקות בכל התחומים האלו בחנויות ייעודיות, ונכון גם שכרגע ההיצע הרחב באמת של טיב טעם עוד לא נמסר כאן במלואו – אין את כל המטעמים הרוסיים הביזאריים (אם אתם מהסוטים שאוהבים אותם, במקרה. אנחנו, לפעמים, כשאף אחד לא מסתכל, יכולים להיות הסוטים האלה), לא כל סוגי הבשר כאן ושאר קיטורים קטנים של אנשים קטנוניים. אבל אנחנו בהחלט אופטימיים לגבי האפשרות שזה יתרחב בהמשך, ושוב – השוס האמיתי פה הוא לקנות את כל הדברים האלה במקום אחד, מה שיחסוך גם זמן, גם דמי משלוח וגם טיפ לשליח.

תסתכלו על התמונה הזאת טוב טוב אם תתגעגעו לסניף הפיזי. מעכשיו זה בוולט (צילום: לם ווליץ)
תסתכלו על התמונה הזאת טוב טוב אם תתגעגעו לסניף הפיזי. מעכשיו זה בוולט (צילום: לם ווליץ)

לפי ההודעה הרשמית שקיבלנו, טיב טעם "תיתן מענה יומי עד השעות המאוחרות, כאשר ההתחייבות למשלוח היא תוך כחצי שעה". לפי הזמנים באפליקציה של וולט, הזמנים הם יותר בין חצי שעה ל-45 דקות, אבל בואו לא נתקטנן על רבע שעה, יש סטייקים בדרך.

טיב טעם בוולט, שני-שישי 07:30-22:30, שבת וראשון 06:30-21:30