הכי מצחיקים: טינה פיי וסטיב קארל מתאחדים בסיטקום של נטפליקס

טינה פיי וסטיב קארל בסרט "דייט נייט", 2010 (צילום: יחסי ציבור)
טינה פיי וסטיב קארל בסרט "דייט נייט", 2010 (צילום: יחסי ציבור)

צמד כוכבי הקומדיה הענקיים יחזרו לשתף פעולה ב"ארבע העונות", הסיטקום החדש שיוצרת ומפיקה טינה פיי לנטפליקס, המבוסס על קומדיה רומנטית מצליחה מתחילת שנות ה-80'. אחרי השת"פ המושלם הקודם שלהם אנחנו לא יכולים לחכות

חדשות אדירות לצופי נטפליקס: סטיב קארל חובר לטינה פיי וישחק יחד איתה בסדרה הקומית החדשה של ענקית הסטרימינג, "ארבע העונות". מפגש הפסגה הקומי הזה, בין שניים מהכוכבים הגדולים של האלף הזה בתחום הסיטקום – הוא ב"המשרד" והיא ב"30 רוק", מבטיח כנראה שזו תהיה אחת הסדרות המדוברות ביותר של 2025.

>> סנדמן מבסוט: "בלשי הרפאים" מציגה עולם יצירתי כמותו לא ראינו

הסדרה תתבסס על סרט באותו שם מ-1981 שכתב ובו גם כיכב אלן אלדה ("מ.א.ש"), שחתום על הרימייק הזה כמפיק יחד עם פיי. הסרט זכה להצלחה גדולה עם צאתו וב-1984 הופקה בהשראתו גם סדרת טלוויזיה כושלת ב-CBS. העלילה עוקבת אחר שלושה זוגות נשואים שיוצאים יחדיו לחופשה אידילית מדי עונה, אך הדברים משתבשים כשאחד הגברים עוזב את אשתו ומתחיל להגיע לחופשות המשותפות עם נשים צעירות.

טינה פיי עצמה חתומה על הרימייק הזה גם כיוצרת, לצידן של טרייסי וויגפילד ולאנג פישר, שעבדו איתה גם ככותבות ב"30 רוק", כך שהסט-אפ נראה מבטיח ביותר. לא ידוע בשלב זה אם פיי וקארל יגלמו זוג בסדרה, אבל אם כן – זו לא תהיה הפעם הראשונה: הצמד כבר שרף את מסך הקולנוע כזוג נשוי בקומדיה המצליחה מ-2010 "דייט לילי", והכימיה ביניהם פשוט מושלמת (גל גדות ערכה בסרט הזה את אחת מהופעותיה הראשונות בהוליווד, אגב).

ההימור של פיי ונטפליקס על הרימייק אינו הימור בטוח כלל, כי למרות ההצלחה היחסית של הקומדיה הרומנטית ב-1981, לא היה זה אחד הלהיטים הגדולים ביותר של אותו עשור ומאז הוא נשכח לחלוטין. פיי הסבירה בינואר כי בחרה בפרויקט בגלל אהבתה לסרט ש"בוחן את הקונספט של זוגיות וחברויות בלי לעטוף אותו בנייר צבעוני ומרשרש, אבל גם בלי לשכוח שכל כאבי ושברונות הלב שלנו בסך הכל די מצחיקים".