אמנות או נמות: פרוייקט תמיכה באמנים ובצוותים רפואיים מוכר טי שירטים שוות

קבוצה של מקעקעים חונכת את love your mom - מיזם תמיכה באמנים ומקעקעים מרחבי העולם, שיפריש חמישים אחוז מההכנסות לסיוע למלחמה בקורונה

טי שירטים love your mom: איור של weisstub, תל אביב
טי שירטים love your mom: איור של weisstub, תל אביב

כמו כל מגזר אחר במשק מלבד בעלי מכולות ויצרני אלכוג׳ל, מצאו את עצמם גם אלו העוסקים באמנות עומדים מול פרוייקטים המבוטלים בזה אחר זה, וללא כל אופק להכנסה בעתיד הנראה לעין.

קבוצה של מקעקעים תל אביביים המעדיפים לשמור על אלמוניות איחדה כוחות עם מקעקעים ואמנים מרחבי העולם וביחד הקימו את מיזם Artist for artist שמטרתו לגייס כספים לשתי מטרות: תמיכה באמנים שנשארו ללא הכנסה, ותרומה לארגון המסייע במלחמה בקורונה. עשרות אמנים ומקעקעים איירו סטיקרים וטי שירטים סביב נושא הקורונה, הנמכרות באתר במחירים של 8 אירו לסטיקר ו35-30 אירו לחולצה.

טי שירט love your mom: איור של מיקי שנידלר, גרמניה
טי שירט love your mom: איור של מיקי שנידלר, גרמניה
טי שירט love your mom: איור של בסטיאן ויאנדבלו, צרפת
טי שירט love your mom: איור של בסטיאן ויאנדבלו, צרפת

״החנות האינטרנטית הזו פועלת כבר שנה וחצי בשביל למכור כל מיני מוצרים שיוצרים אמני קעקועים מסצינת האנדרגראונד, יש אצלנו נציגים ישראלים, ברזילאים, צרפתים ועוד״ מספר בשיחה טלפונית מקעקע תל אביבי מיוזמי הפרוייקט ״הפלטפורמה הזאת מעבירה את כל הרווחים בחזרה לאמנים, אבל עכשיו בגלל ענין הקורונה רצינו לראות איך אנחנו יכולים לגייס כספים לאמנים שהתבטלו להם עבודות. מקעקעים מוצאים את עצמם עם סטודיואים סגורים, ובלי הכנסה בכלל. מצד שני, היה חשוב לנו גם לתרום חזרה לחברה, ומצאנו את Direct Relief, ארגון שתורם כסף לצוותים רפואיים ועוזר למבודדים עריריים שזקוקים לעזרה״.

כל יום עולים לאתר המיזם דגמים חדשים של טי שירטים, והמשלוח חינם. חלוקת ההכנסות מתבצעת שווה בשווה בין האמנים ובין הארגון.

לרכישה באתר המיזם