הכי גבוה בחדר: טראוויס סקוט מגיע להופעה ראשונה בישראל

בא לשרוף. טראוויס סקוט. צילום: Shutterstock
בא לשרוף. טראוויס סקוט. צילום: Shutterstock

סוף סוף, ראפר רלוונטי מגיע לארץ: טראוויס סקוט, אחד מהמוזיקאים המעניינים בעולם, יגיע בחודש מרץ הקרוב להופעה בלייב פארק ראשל"צ, ממש רגע לפני שחרור אלבומו המצופה "Utopia". וזו לא רק הופעה רלוונטית, אלא כנראה אחת מההופעות הפרועות בעולם

יש אמת מסוימת בבדיחה הישנה על זה שלישראל מגיעים מוזיקאים מחו"ל רק כשהם מפסיקים להיות רלוונטים בכל מקום אחר בעולם. רק לפני שבועיים התקיימה הופעת ענק עם חבורת הרכבי פופ מהניינטיז, כמו חבורת העלוקות הנוסטלגיות שאנחנו. אבל עכשיו קורה אירוע נדיר: טראוויס סקוט, ראפר מצליח ורלוונטי, מגיע לארץ להופעה בשיאו היצירתי להופעה בודדת שתתקיים ב-14 במרץ בלייב פארק ראשל"צ, ותעלה בין 380 ש"ח (כרטיסים לדשא) ל-850 (גולדן).

ההופעה מתקיימת בהפקת לייב ניישן ישראל של גיא בסר ושי מור יוסף, ותהיה חלק מסיבוב הופעות עולמי במזרח התיכון, שיכלול הופעות גם בערב הסעודית ובדובאי. מכירת הכרטיסים תחל היום ב-18:00, אבל אפשר כבר עכשיו להירשם למכירה מוקדמת, שתיפתח ב-17:30, באתר. זו תהיה הופעה ראשונה של סקוט בישראל, וכנראה ההופעה הכי רלוונטית שתוכלו לתפוס מאז קניה ווסט ב-2016. הפעם, אפשר לצפות ולקוות, כבר יהיה אולם מלא.

טראוויס סקוט, שנולד בשם ז'אק ברמן וובסטר השני (גם אתם הייתם משנים), שוגר לטופ של הראפ העולמי בעזרת שורה של מיקסטייפים לאורך ראשית העשור הקודם, שהגיעו לשיא עם אלבומו הראשון "Rodeo", שאירח שורה ענקית של אמנים (דה וויקנד, קניה ווסט, פיוצ'ר) ומיקם את הראפר מיוסטון בתור אחד הקולות הכי משמעותיים לדור הטראפ. בעזרת חזון מוזיקלי שאפתני ומקורי, הוא יצר סטייל אופייני שהועתק מאז אינספור פעמים, כשצמד האלבומים הבאים שלו, "Birds in the Trap Sing McKnight" מ-2016 ו-"Astroworld" מ-2018 המשיכו את השתלטותו על הסאונד של ההיפ הופ, לצד התפתחות מוזיקלית מרשימה ושורת להיטי ענק.

בחמשת השנים שעברנו מאז אלבומו האחרון, סקוט עבר כמה תהפוכות, כשבראשן אירועי פסטיבל אסטרווורלד בנובמבר 2021. הפסטיבל נוסד ב-2018 על ידי סקוט כפסטיבל שנתי בעיר הולדתו, אך ראה אסון לפני כשנה בשל צפיפות הקהל, שהובילה למותם של 10 אנשים, ופציעתם של כ-300 איש נוספים. סקוט ספג ביקורת רבה מכיוון שלא עצר את הופעתו בזמן האסון, ושיחרר התנצלות למחרת.

מאז האירועים סקוט הוריד את ראשו ונעלם מעט מהעין הציבורית, אבל לאחרונה חזר להופיע ואף פיזר רמזים לקראת יציאת אלבומו הרביעי והמאוד מצופה, "Utopia", שצפויה להתרחש מתישהו בחודשים הקרובים. רוכשי הכרטיסים הזריזים צפויים לחזות בהופעה יוצאת דופן, שכן עוד בימיו כאמן קטן סקוט היה ידוע בסגנון הופעה פרוע, וזה לא נרגע. כלומר, אולי הוא מופיע טיפה אחרת מאז האסון, אבל אפשר להיות בטוחים שזו תהיה הופעה היסטורית, ולשם שינוי, לא של אמן מההיסטוריה.

הופעתו של טראוויס סקוט תתקיים ב-14.3 בלייב פארק ראשל"צ, 380-850 ש"ח, לרכישת כרטיסים