טראמפ תקף את "SNL": מכונת ספינים דמוקרטית, לבחון בביהמ"ש

סערת הציוצים הגיעה על רקע סקר חדש של NBC לפיו רוב האמריקאים לא מאמינים לנשיא בעניין ההתערבות הרוסית. טראמפ תקף את הרשת ואת תכנית הדגל שלה: "תשדיר דמוקרטי" שלא ייתכן כי הוא חוקי

אלק בולדווין ב"SNL"
אלק בולדווין ב"SNL"
17 בדצמבר 2018

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פצח אתמול (ראשון) בעוד אחת מסערות הציוצים שלו, כשהפעם עמדה במוקד תכנית הסאטירה האמריקאית "סאטרדיי נייט לייב", המשודרת ברשת NBC. הוא כינה אותה מכונת ספינים דמוקרטית וקרא לבחון אותה בבית המשפט לצד תכנים אחרים שבעיניו אינם הוגנים.

התכנית השבועית נפתחה עם חיקוי של אלק בולדווין לטראמפ – אחד החיקויים הפופולריים בתכנית. זה היה מערכון פרודיה על סרט החגים המסורתי "אלו חיים נפלאים", המדמיין עולם שבו טראמפ מעולם לא נבחר לנשיאות וכולם מאושרים יותר. במערכון היו גם חיקויים של אשתו מלניה, שני בניו אריק ודונלד ג'וניור, היועצת לשעבר בצוות הנשיאותי קליאן קונוויי והתובע המיוחד רוברט מולר (אותו חיקה רוברט דה נירו).

עוד כתבות מעניינות:
כל מה שלמדנו מעונת הזוגות של "בואו לאכול איתי"
אלן דג'נרס שוקלת לפרוש מהתכנית וחוזרת לסטנדאפ
"עיר מקלט" צוללת לתוך פצע פתוח ותופרת ממנו מותחן ישראלי מצוין

"סקנדל אמיתי הוא הסיקור החד הצדדי, שעה אחר שעה, של רשתות כמו NBC ומכונות ספינים דמוקרטיות כמו 'סאטרדיי נייט לייב'", צייץ הנשיא. "זה לא פחות מסיקור חדשותי לא הוגן ותשדיר דמוקרטי. זה צריך להיבחן בבית המשפט, לא ייתכן שזה חוקי. רק הכפשות וזלזול! (האם זו) קנוניה?", צייץ הנשיא. טראמפ כבר ביקר את התכנית בעבר, ובייחוד את החיקוי שלו שעושה בולדווין, אותו כינה "מייסר את אלו שנאלצים לצפות (בו)".

הציוצים הגיעו על רקע סקר חדש של NBC והוול סטריט ג'ורנל, המראה כי שישה מתוך עשרה אמריקאים מאמינים שטראמפ שיקר בנוגע לחקירת התערבות רוסיה בבחירות. הדבר מסביר את המשך סשן הציוצים, שנגע לחקירת ה-FBI, לחשד להפרת חוקי מימון הקמפיין ועוד.

לפני כמה ימים נקשרה התכנית בסערה אחרת. פיט דיווידסון, אחד מכוכבי התכנית (והאקס של אריאנה גרנדה), עורר דאגה גדולה כשפרסם פוסט מטריד באינסטגרם בשבת ומיד אחר כך מחק את חשבונו. הקומיקאי, שנוהג לשתף את עוקביו בפתיחות בעניין מצבו הנפשי, כתב: "אני עושה את המיטב כדי להישאר כאן בשבילכם אבל האמת היא שאני לא יודע כמה עוד אחזיק מעמד. כל מה שתמיד ניסיתי לעשות היה לנסות לעזור לאנשים. רק תזכרו שאמרתי לכם". משטרת ניו יורק התערבה והתברר שהוא בעבודה. למחרת, במעין אישור לכולם שהכל בסדר, הופיע דיווידסון לרגע בתכנית והציג את מיילי סיירוס – אך זו הייתה ההופעה היחידה שלו באותו ערב.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד