סרט ערבי: הטרולים הישראלים של האינטרנט מסייעים למורל הלאומי

עהד תמימי, תומכת ישראל ידועה. צילום: מחשבון הפייסבוק של Arabs Stand With Israel
עהד תמימי, תומכת ישראל ידועה. צילום: מחשבון הפייסבוק של Arabs Stand With Israel

הטרולים של האינטרנט עושים את מה שהם עושים הכי טוב ומטרילים. והפעם זה את החמאס. למזלנו בוגרי 8200 היושבים בציון לא נחים לרגע ונלחמים באויב בכל חזית, גם כשזה כולל לקחת תמונות של תומכי חמאס ופשוט להדביק עליהם מגן דוד וכיתוב שהם תומכים בנו. ככה פשוט ככה טוב

12 באוקטובר 2023

המצב על הפנים. לא משנה איזה מצב: הבטחוני, המדיני, ההומני. אבל דבר אחד עם ישראל ניחן בו: אהבה אזרחית. עם כמה שכולנו נהנים לקלל אחד את השני בפקקים, בעת צרה אנחנו מראים את כוחו הגדול של המשפט ״עם ישראל חי״. בימים האחרונים הוקמו המוני מערכות סיוע, יוזמות והתנדבויות ואנחנו עדים לתרומה של כל אחד מהגזרה שלו למאבק הלאומי.

ונכון, לא כל הרתמות היא הכי חשובה, אבל גם הקטנות משמעותיות. בקיצור, יש כאלה שמתנדבים להסיע משאיות אוכל לחיילים בדרום, ויש כאלה שלקחו על עצמם את החזית במרשתת. לא, אנחנו לא מדברים על ההסברה החשובה שאזרחים פרטיים לקחו על עצמם (וגלית דיסטל גנבה עליהם קרדיט), אלא על הטרלה מושלמת שעמוד בשם Arabs Stand With Israel אחראי עליה – ושגררה אחריה טרנד שלם. לצערנו, נכון לשעה 16:00, העמוד המקורי נחסם ולא זמין כעת, אבל אנחנו מאמינים שכוחות הפייסבוק והיהדות של מארק צוקרברג יחזינו לנו אותו. או לפחות, שהרעיון יופץ לעולם. עדכון מעמוד הפייסבוק: הוא נפתח מחדש וצבר פופלאריות רבה, כאן תוכלו למצוא אותו

קצת מהיופי שהלך שם. מתוך העמוד Arabs Stand With Israel
קצת מהיופי שהלך שם. מתוך העמוד Arabs Stand With Israel

אבל גם נפילתו, העמוד לא ממעיט מהמאמץ הגדול שנעשה. מדובר במוח ישראלי ערמומי במיוחד, ככל הנראה בוגרי 8200 או קורס אונליין בצייר, שלקחו תמונות של תומכי חמאס שמתבטאים אונליין נגד ישראל, ושמו עליהם מגן דוד ומדבקת תמיכה בישראל. ככה פשוט, ככה גאוני. טוב, להגיד שהם ״רק״ שמו עליהם מגן דוד ממעיט מגודל הגבורה.

הם הדביקו על התמונות של אותם תומכי חמאס כיתוב ענק של "I STAND WITH ISRAEL", הוסיפו טקסט בפוסט שהם שמחים להזמין לחתונה הגאה שלהם, ועוד כמה כמה התבזויות שככל הנראה היו מוציאות כל תומך חמאס להורג. הטרלה האחת שהצליחה להוביל אחריה טרנד שלם. העם היושב בציון באינטרנט ניחן בכמה טרולים מומחים, ומאז אנחנו עדים לעשרות יוזרים שנפתחו בנושא.

 

 

כל אחד יכול לתרום מאמץ, אנשים ואזרחים פשוטים מטרילים תומכי חמאס באופן חופשי לכל. אתם רוצים להצטרף גם למערך? זה קל. פשוט משתמשים בבוט שהוכן מראש שמוסיף את הכיתוב ״!Stand With Israel״ ומגן דוד לכל תמונה שאי פעם תרצו. נדמה לאנשים מסוימים כי התנהגות אינטרנטית שכזו אינה תומכת במלחמה, אבל זה לא נכון. בימים קשים כאלה, העלאת המורל הלאומי הוא נכס חשוב. כיום כולנו לוקחים חלק במערך המלחמה, לא משנה אם אתם עוסקים בהסברה אינטרנטית ומשתמשים בהאשטאג HamasisISIS#, אורזים אוכל לחיילים או מטרילים תומכי חמאס ברשתות החברתיות השונות. כל אחד מאיתנו לוקח חלק במאבק. גם אם זו סתם הטרלה.