קוונטין טרנטינו חוזר לטלוויזיה: יביים סדרה חדשה במהלך 2023

קוונטין טרנטינו בפתיחת פסטיבל רומא לקולנוע, 2021 (צילום: גטי אימג'ס)
קוונטין טרנטינו בפתיחת פסטיבל רומא לקולנוע, 2021 (צילום: גטי אימג'ס)

הבמאי התל אביבי הנערץ הכריז אתמול בניו יורק על כוונתו לביים סדרת טלוויזיה במהלך השנה הקרובה, 18 שנה אחרי שביים לאחרונה יצירה טלוויזיונית. פרטים על ההפקה והעלילה עוד אין, אבל היי, העיקר שזה לא ספין אוף של "סטאר טרק"

17 בנובמבר 2022

עכשיו זה כנראה סופי: יוצר הקולנוע האגדי קוונטין טרנטינו חוזר אל המסך הקטן. 18 שנה אחרי שהפתיע את העולם וביים שני פרקים מופלאים בסדרה CSI, הכריז אתמול הבמאי שמבלה את עיקר זמנו בתל אביב, עם אשתו דניאלה פיק ושני ילדיהם, על פרויקט טלוויזיוני בן שמונה פרקים שהוא עתיד לביים בשנה הבאה בארצות הברית (לא חשבתם שהוא הולך לביים בקשת 12, כן?).

טרנטינו לא חשף פרטי הפקה או פרטים עלילתיים כלשהם, אבל אישר את השמועה שמתרוצצת בהוליווד בשנה האחרונה. בפברואר שעבר נקשר שמו לספין-אוף של סדרת המערבונים המצליחה "Justified" ב-FX, אולם נראה כי הפרויקט התקדם בסופו של דבר בלעדיו (צילומי הסדרה הסתיימו בחודש שעבר). לפני מספר שנים נקשר שמו להפקה טלוויזיונית חדשה מסדרת "סטאר טרק" והוא אף נפגש עם המפיק ג'ייג'יי אברהמס לצורך העניין, אך השניים לא הגיעו להסכמה אמנותית וטרנטינו ויתר על הפרויקט.

אוהב טלוויזיה. קוונטין טרנטינו בפאנל בפסטיבל הקולנוע בירושלים (צילום: איתמר גינצבורג)
אוהב טלוויזיה. קוונטין טרנטינו בפאנל בפסטיבל הקולנוע בירושלים (צילום: איתמר גינצבורג)

בחודש פברואר שעבר התארח טרנטינו בסינמטק תל אביב לכבוד הקרנת סרטו "היו זמנים בהוליווד" ובשיחה מול קהל עם העיתונאי בנימין טוביאס חזר והדגיש את רצונו לעבוד בפורמט טלוויזיוני. טרנטינו שוהה בשבועות האחרונים בארצות הברית לצורך קידום ספרו החדש, "ספוקלציה קולנועית", הכולל סדרת מאמרים על הסרטים שעיצבו אותו כיוצר, כמו גם לצורך קידום סדרת יצירות NFT המבוססת על סרטיו.

>> לא רק הבן זוג של דניאלה: 8 עובדות מפתיעות על קוונטין טרנטינו
>> אין כמו בבית: קוונטין טרנטינו מציל את פסטיבל הקולנוע בירושלים