יום השואה 2016: מדריך צפייה אלטרנטיבי

מאסתם ב"החיים יפים" ו"רשימת שינדלר"? ללוח שידורי יום השואה עדיין יש הרבה מה להציע לכם. מדריך מיוחד

מתוך "התנגדות"
מתוך "התנגדות"

"ללא מקלט: אנה פרנק – הפרק של סופר"

דוקו המתחקה אחר אסופת מכתבים של אוטו פרנק שהתגלתה רק לאחרונה. הסרט מעיר את קולו של אוטו לחיים, ומספר כיצד העולם הפנה את גבו למשפחת פרנק ברגעי האמת.

yes דוקו. יום רביעי ה-4.5 בשעה 21:05.

"הלהטוטן"

דרמה קלאסית בכיכובו של קירק דגלאס שצולמה ברובה בישראל. האנס מולר הוא להטוטן יהודי מפורסם ששרד את השואה ועלה לישראל. חקלאית צעירה בשם יעל מנסה לעזור לו להתמודד עם ההשפעות הפסיכולוגיות של ימי המלחמה.

HOT Prime. יום רביעי ה-4.5 בשעה 22:30.

"אמן"

דרמה מוערכת של הבמאי היווני קוסטה גאברס ("נעדר"). הסרט מגולל את סיפורו האמיתי של קורט גרשטיין, קצין אס.אס. גרמני שהתריע בפני הכנסייה הקתולית על השימוש שעושים הנאצים בגז ציקלון B במטרה לסכל את ההשמדה ההמונית.

HOT Gold. יום רביעי ה-4.5 בשעה 15:50.

"התנגדות"

דרמת מלחמה בכיכובם של דניאל קרייג וליב שרייבר, המגוללת את סיפור הבריחה וההישרדות האמיתי של האחים ביילסקי ביערות ביילורוסיה.

HOT Gold. יום רביעי ה-4.5 בשעה 19:39.

"ה-9 באפריל"

בכורה ארצית לסרט שעוקב אחר חולייה דנית אשר מנסה, כנגד כל הסיכויים, להאט את הכוחות הגרמניים בעת הפלישה לארצם.

yes 4. יום רביעי ה-4.5 בשעות הלילה.

"הרופא הגרמני"

שידור בכורה למותחן הארגנטיני בכיכובה של נטליה אוריירו (כן, זאת מ"בובה פראית") המבוסס על סיפור אמיתי. רופא גרמני פוגש משפחה ארגנטינאית ונוסע איתם לעיירה בה הם עתידים לפתוח מחדש בית מלון. יום אחד הם מגלים שמדובר ביוזף מנגלה.

yes 4. יום רביעי ה-4.5 בשעה 22:00.

"חשבון השטן"

לקהל הצעיר: דרמה בכיכובה של קירסטן דאנסט המביאה את סיפורה של נערה אמריקאית יהודייה בת זמננו, שמואסת בסיפורי הזיכרונות של סבתה על זוועות השואה. בליל הסדר היא חוזרת בזמן לעיירה יהודית בפולין של שנות ה-40 ולומדת שיעור חשוב.

HOT Gold. יום חמישי ה-5.5 בשעה 09:00.

"קריאה לזכור"

סרט המגולל את הטלטלה שעוברת על משפחה יהודית של ניצולי שואה בארה"ב לאחר שהאם פאולה מגלה כי יתכן שבן אחד מנישואיה הקודמים שרד את המחנות.

HOT Gold. יום חמישי ה-5.5 בשעה 10:52.

"חדר הלם"

בתחילת שנות ה-60, במקביל למשפט אייכמן שנערך בירושלים, הפסיכולוג סטנלי מילגראם ערך סידרה של ניסויים שנויים במחלוקת על הצייתנות האנושית במטרה להבין את השואה. 50 שנה אחרי הניסוי המקורי, הבמאית האוסטרלית קאת'רין מילארד – בשיתוף פסיכולוגים, שחקנים וקולנוענים – מחליטה לביים את הניסוי מחדש.

yes דוקו. יום חמישי ה-5.5 בשעה 22:05.