תל אביב יוצאת מזה: 3 דברים שאפשר לעשות כדי להתאוורר הערב

נונו, עטיפת "סטטוס", מחכה לכם באולפן ניצחון הרוח
נונו, עטיפת "סטטוס", מחכה לכם באולפן ניצחון הרוח

איך חוזרים לנשום? שאלה נהדרת, גם אנחנו מנסים למצוא את התשובה. אבל אפשר, בתור התחלה, לפנות לפחות שעה ביום לחיזוק הגוף והנפש - ולכן מדי יום נמליץ לכם היכן להתאוורר, איפה להירגע וכיצד לחוות כמה דקות של נחת. והפעם: מופע התרמה לקיבוץ בארי, הופעה של נונו אונליין ושיחת נפש אחת שתעשה לכם טוב

26 באוקטובר 2023

חמישי הגיע, וזה לא מרגיש כמו חמישי. השלושה שבועות האלה מרגישים כמו נצח שבו לא מבינים מה קורה, ומה שהולך לקרות ככל הנראה לא יהיה מדהים. אבל יום חמישי היום, תכף סופ״ש, אנחנו צריכים לנשום ולזכור שעדיין יש חיים.איך עושים את זה? ממש באמצעות דברים קטנים, או אפילו קצת גדולים. אנחנו כאן להמליץ לכם על 3 דברים שיעשו לכם קצת שמח בלב, אפילו שזה קשה – זה חשוב.

1. מופע התרמה לקיבוץ בארי בשבלול ג׳אז

שלישיית גיא מינטוס (לא, אלה לא שלושה בחורים שקוראים להם גיא מינטוס) מגיעים לשבלול ג׳אז כדי לקיים מופע התרמה לקיבוץ בארי. גיא מינטוס (היחיד) הוא פסנתרן קלאסי ומוזיקאי רב תחומי שעוסק בעיקר בג׳אז עכשווי. יחד עם הטריו שלו – הקונטרבסיסט ארן הרדי והמתופף יונתן רוזן – הוא יגיעו להופעה ייחודית בשבלול ג׳אז, אחד ממועדוני הג׳אז האייקונים בעיר. המופע גם יצולם וישודר בפייסבוק לצפייה מרחוק, אז אתם אפילו לא חייבים לצאת מהבית (אבל כדאי). כל ההכנסות מהערב ילכו עבור תושבי קיבוץ בארי שביתם הוחרב.
כל הפרטים כאן

2. הופעה של נונו באולפן ניצחון הרוח

בדומה לאתמול, גם היום אנחנו ממליצים בחום על הפלטפורמה המעולה הזו, בעיקר כי הערב תגיע האחת והיחידה – נונו. ההופעה משודרת באופן מקוון בפייסבוק, יוטיוב וערוץ 24. בסדר, נו, שם זה לא באופן מקוון. אולפן ניצחון הרוח נוצר בשיתוף ההסתדרות ורשת אולמות התרבות FRIENDS – אולפן מוזיקה פתוח שמשדר בשידור חי באונליין רצועות מוזיקה 4 פעמים ביום. ב-11:00, ב-16:00, ב-19:00 וב-22:00. התכנים משתנים בהתאם לשעות וניתן למצוא תכנים לילדים וגם למבוגרים. תוכלו להאזין ולצפות בנונו בשעה 22:00, כי אתם צריכים קצת פופ קיטשי ומושלם בחיים שלכם. לפניה, אגב, תופיע ריטה. איך שגלגל מסתובב לו.
כל הפרטים כאן

3. שיחת נפש עם חבר קרוב

זה יכול להיות גם עם חברה קרובה, אנחנו לא שופטים. כל השיחות שלנו לאחרונה הן על ״המצב במדינה״ ולא מספיק על ״המצב שלנו״. זה אמנם נשמע קצת אנוכי בתקופה כזו, אבל גם לדאוג לעצמכם זה קריטי – לא לכולם יש כסף לטיפול, ולפעמים שיחה טובה עם חבר קרוב יכולים להוציא אותנו מבור הנפשי. שיחת נפש טובה מומלץ לקיים במקום שקט, אפשר בבית או באיזה פארק בחוץ. אם אתם מעוניינים לעשות את זה עם איזה דרינק, אז בר קטן ואינטימי יכול להיות המרחב המושלם. אל תשכחו שכולנו זקוקים עכשיו לאוזן קשבת, וכולנו גם יכולים להוות אוזן קשבת.