יוצר "הסמויה" דיוויד סיימון תקף את בנימין נתניהו ונפתלי בנט בטוויטר

יוצר הטלוויזיה המוערך הגיב לציוץ של נפתלי בנט וקרא לו לבטל את ביקורו בפיטסבורג בעקבות הטבח בבית הכנסת בעיר: "הקהילה היהודית-אמריקאית מדממת מידיו של ראש הממשלה הישראלי"

דיוויד סיימון. צילום: Getty Images
דיוויד סיימון. צילום: Getty Images
28 באוקטובר 2018

התסריטאי דיוויד סיימון תקף הבוקר בחריפות את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, זאת על רקע פיגוע הירי בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג. 11 בני אדם נהרגו ושישה נוספים נפצעו בירי שביצע רוברט באוורס, שצעק במהלך האירוע "כל היהודים חייבים למות".

סיימון הגיב לציוץ של שר החינוך והתפוצות נפתלי בנט וקרא לו לבטל את ביקורו בעיר. "לך הביתה", כתב סיימון לבנט. "ההתערבות של נתניהו בפוליטיקה האמריקאית סייעה לבחירתו של דונלד טראמפ, על תמיכתו הברורה והבלתי פוסקת שלו בעליונות לבנה ובפשיזם. הקהילה היהודית-אמריקאית מדממת מידיו של ראש הממשלה הישראלי, ורבים מאיתנו יודעים זאת".

ציוץ נוסף של סיימון הופנה לאיוונקה טראמפ, שאביה אמר אמש כי האסון היה עשוי להימנע במידה והיה בבית הכנסת אדם חמוש:

דיוויד סיימון הוא תסריטאי, סופר, עיתונאי ומפיק טלוויזיה, בן למשפחה יהודית. יצירתו המוכרת ביותר היא "הסמויה", ששודרה לאורך 5 עונות ב-HBO. בהמשך יצר סיימון את הסדרות Generation Kill, "טרמיי" ו"דרוש גיבור". בימים אלה משודרת ב-HBO העונה השנייה של הסדרה "הצמד" אותה יצר וכתב.