יורם ניצן הוא השף החדש של בינדלה

עכשיו זה רשמי: השף יורם ניצן (מול-ים) עובר למסעדת בינדלה האיטלקית. "היא לא תהיה מול ים 2, טווח המחירים לא יעלה"

יורם ניצן. צילום: איליה מלניקוב
יורם ניצן. צילום: איליה מלניקוב
24 במרץ 2016

אחרי תהיות רבות בנוגע לאן יפנה השף האגדי של מסעדה מול-ים שנסגרה, התשובה הגיעה בפוסט שפירסמה אמש מסעדת בינדלה בעמוד הפייסבוק שלה: "לשף יורם ניצן יש משהו לומר לכם: במהלך חודש אפריל, אני מצטרף למשפחת בינדלה ומחפש טבחים/יות וקונדיטורים/יות שיעבדו לצדי בדרך החדשה והמרגשת".

מסעדת בינדלה נפרדה החודש משף רועי סופר שליווה אותה מהפתיחה. ניצן, שנשאר מחוסר עבודה לאחר שרפת וסגירת מסעדת מול-ים, בישל מאז באירועים קטנים ופרטיים ובעיקר מצא זמן לנוח "נפגשתי עם המון אנשים שרצו שאכנס למסעדות שלהם", הוא מספר, "אבל לא הייתי פנוי לאף אחד, רציתי בעיקר להירגע קצת". לפני כחודש ניצן נכנס למטבח של מסעדת בינדלה לשני ערבי ספיישל עם תפריט שלו, שם התאהב במקום והחליט לקחת את מערכת היחסים שלב אחד קדימה.

הקו האיטלקי ישאר, המחירים לא יעלו. קרפצ'יו תמנון של מסעדת בינדלה. צילום: דניה ויינר
הקו האיטלקי ישאר, המחירים לא יעלו. קרפצ'יו תמנון של מסעדת בינדלה. צילום: דניה ויינר

"אחרי אותו אירוח נפלא שלי במטבח נפלה ההחלטה. חשוב לי לומר: בינדלה עומדת להישאר מסעדה איטלקית עם טווח המחירים שכולם מכירים. זו לא תהיה מול ים שתיים. אני עומד ליצוק פנימה את האיכויות שלי בסגנון שלי".

התפריט הרשמי של ניצן יושק לקראת סוף אפריל, עד אז המסעדה תמשיך להגיש את התפריט הקבוע. "אני מרגיש שאני נכנס לבית טוב ונכון עבורי שיתן לי את כל האמצעים להביע את עצמי בצורה חופשית ומקצועית" הוא קובע. "ביני לבין כריס בינדלה היה חיבור מיידי, ומה שהכי מדליק אותי זו האופציה לבשל לקהל הרבה יותר רחב".