עיריית תל אביב מציעה ייעוץ משפטי לשוכרי הדירות בזול. ממש בזול

בהצלחה לכולנו. בניין דירות בתל אביב (צילום: גטי אימג'ס)
בהצלחה לכולנו. בניין דירות בתל אביב (צילום: גטי אימג'ס)

עיריית תל אביב-יפו השיקה את קמפיין "עונת מעבר", במסגרתו תוכלו לשאול עורך דין כל מה שרציתם לדעת על מעברי דירה, חוזים, חובות וזכויות וכל מה שכלול בתוך כל הכיף שנקרא נדל"ן ומגורים. המחיר לפגישה? פחות ממנת שווארמה בלאפה

יוקר המחייה חונק את כולנו. ובתוך יוקר המחייה יש קטגוריה אחת ששנואה עלינו במיוחד – יוקר הדיור בתל אביב. למצוא דירה בעיר הפך לפרויקט רציני, ואי אפשר לגשת לפרוקיט כזה לגמרי לבד. עיריית תל אביב-יפו יוצאת במהלך חדש (ודי נדרש) על מנת להקל על ציבור השוכרים – יחידת הצעירים והצעירות בעיריית תל אביב מציעה שירות חדש של ייעוץ משפטי בעלות מסובסדת לשוכרי דירות. השירות יתקיים במגוון מרכזי הצעירים בעיר, ואף יגיע למתחם WeWork. אנחנו כבר עם דף שאלות ביד מוכנות לפגישה.

שיהיה לכולם בהצלחה. איור: יותם פישביין
שיהיה לכולם בהצלחה. איור: יותם פישביין

השירות נקרא "עונת מעבר", על שם העונה בה כולנו עוברים דירה (מזדהים?), ולמרות שהיה קיים עד כה במזא"ה 9, כעת העירייה החליטה להרחיב את השירות הפופולארי לכל רחבי העיר במהלך חודשי יולי-אוגוסט. העלות היא כמעט חינמית – 50 ש"ח למפגש של 45 דקות של שיחה עם עורך דין – כניסיון להקל צעירי וצעירות העיר, ש-80% מתוכם שוכרים דירה. השירות נעשה בשיתוף פעולה עם לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב.

מה זה בעצם אומר "ייעוץ משפטי בעלות מסובססדת לשוכרי דירות" ולמה אתם צריכים את זה? ובכן, אם אתם חוששים או נתקלים בבעיה בעת קריאת החוזה, לא תמיד מבינים במה מדובר בסעיפים מסוימים, או אפילו סתם רוצים להבין יותר את זכויותכם – תוכלו להיפגש עם עורכי דין מומחים בעלות מגוכחת ביחס למגזר הפרטי, ולהתייעץ איתם על כל דבר וסוגיה שקשורה בשכירות החל מהחוזה, זכויות וחובות שונות, וכל עצה שתצטרכו בנוגע לאפשרויות שעומדות בפניכם, כל עוד אתם השוכרים כמובן. השירות אינו כולל ייצוג בבית משפט או כתיבת מכתבים על ידי עורך דין, אבל כן תוכל לדעת עם בעל הבית החדש (או הישן) מנסה לדפוק אתכם, מבחינה משפטית כמובן.

מזא"ה 9 והפעם בתפנית של ייעוץ משפטי עבור כולנו (צילום: יולי גורודינסקי)
מזא"ה 9 והפעם בתפנית של ייעוץ משפטי עבור כולנו (צילום: יולי גורודינסקי)

כל הטוב הזה הולך להתקיים בכמה מוקדים שונים בעיר ובמגוון תאריכים שבהם תוכלו לשריין לעצמכם פגישה טובה שתענה על כל השאלות שמעולם לא העזתם לשאול. תוכלו לקבוע פגישות בלונדון מיניסטור, ביד אליהו, בקרית שלום, בשכונת התקווה, ביפו, ברמת החייל ובמרכז העיר.

לפרטים נוספים והרשמה