חמורים, תתעוררו: אנחנו מתאבלים והמשיחיים מתכננים לכבוש את עזה

כל המדינה אבלה וכואבת. הלוויתה של מאי נעים ז"ל (צילום: אמיר לוי/גטי אימג'ס)
כל המדינה אבלה וכואבת. הלוויתה של מאי נעים ז"ל (צילום: אמיר לוי/גטי אימג'ס)

בזמן שמרבית תושבי המדינה מתאבלים והלומים, מתגייסים ונלחמים, ממשיכים אנשי הציונות הדתית המשיחית בממשלה ובתקשורת לקדם שני דברים בלבד: תכנון ההפיכה המשטרית והוצאה לפועל של תוכניתם לכבוש את עזה ולהתיישב בה מחדש על נהרות של דם צה"לי. הגיע הזמן להפסיק לתת לזנב לכשכש בכלב // טור דעה

13 באוקטובר 2023

בימים אלו, כשכל המדינה יושבת לה צמודה למסכים השונים, כואבת את המכה האיומה שארגון הטרור הרצחני חמאס הנחית עלינו, יש קבוצה שלא מפסיקה לתכנן את החזון המשיחי המטורף שלה – קבוצה שהפכה לאבן נגף בחברה הישראלית – הציונות הדתית המשיחית.

זה לא התחיל היום ולא בשבת בבוקר. כבר במאי 2023 התראיינה ברשת ב' אחת מנציגות הקבוצה, השרה אורית סטרוק ואמרה: "על עזה – אני לא חושבת שעם ישראל נמצא שם כרגע מבחינה תודעתית, ולכן זה לא יקרה לא היום ולא מחר בבוקר… בהסתכלות ארוכת טווח – אני מניחה שלא תהיה ברירה אלא לעשות את זה… זה יקרה כשעם ישראל יבשיל את זה, ולדאבוני הרב זה יעלה לנו במחיר דמים… המחיר דמים הזה הוא על ידם של אלה שביצעו את ההתנתקות האיומה הזו".

זוהי המשימה של המשיחיים בממשלה, לחזור לעזה.
ביום רביעי פרסם ארנון סגל, בנו של המחבל היהודי המורשע חגי סגל וחבר במפלגת הציונות הדתית, מפה. לא, זו לא הייתה מפה של קווי סיוע למשפחות הנרצחים והנפגעים. סגל, האסטרטג הדגול פרסם מפת פלישה לעזה והקמת ישובים יהודיים ברצועה, תחת הכיתוב הבא: "כך נחזור לעזה: התוכנית המלאה להשמדת האויב, לשחרור חבל עזה ולהקמת ערים יהודיות שם". סגל מציע להקים כמה ערים בסדר גודל של כמעט חצי מיליון מתנחלים חדשים, מעזה ועד למבואות רפיח. מתברר שהראיון של סטרוק כבר מגובה בתוכנית פעולה של האסטרטגים של המשיחיים.

 

אבל רגע רגע…יש כאן עוד מישהו, חבר הכנסת שמחה רוטמן, יו"ר ועדת חוקה, זה שביום שלישי האחרון, ה-10 באוקטובר, אחרי הטבח הנורא שאירע בדרום, כינס את ועדת החוקה לדיון שממשיך את ההפיכה המשטרית שהוא ויריב (תזכרו את השם) לוין מובילים, "על הרחבת סמכויותיו בתי הרבניים כחלק מהשינוי המשפטי בארץ"! יומיים לאחר מכן, חמישי ה-12 לאוקטובר, בזמן שדם אחינו ואחיותנו זועק מהאדמה, ממשיך רוטמן בראיון לכאן 11 ומפרט את התוכנית של המשיחיים: מבחינתו, סיום המבצע והצלחתו יבואו לידי ביטוי "רק כשילד יהודי יוכל ללכת ברחוב הראשי בעזה ולצאת ממנו בשלום". לפני כן הוא לא שכח לציין "שהכל נשכח והכל נסלח ועכשיו כולנו יחד", לא, שמחה, לא נסלח ולא נשכח.

 

התוכנית הושלמה. נכבשנו. ממשלת הדמים, המסיתה והגרועה ביותר בתולדות מדינת ישראל מנווטת בידי חבורת משיחיים שסימנה מטרה, וכעת עושה ככל הניתן להגיע אליה. לאחר כל זאת – מפרסמת מירב ארלוזורוב בדה מרקר את התוכנית להשתלטות על העוטף: הזרוע הביצועית הממשלתית של הציונות הדתית רוצה להשתמש בגרעינים התורניים כדי להשתלט על משאבי האדמה בדרום וליישב את הקיבוצים שהדם בהם עדיין לא יבש. אחרי ההשתלטות על משאבי הערים בפריפריה, הגרעינים רוצים עוד: "ברמ"י שוקלים להשתמש בחטיבה להתיישבות כדי להביא לאזור גרעינים של הציונות הדתית".

זהו סדר היום של חברי וחברות הציר מרכזי בממשלת הדמים: מחדל 2023 הופך לקרש הקפיצה לתוכנית כיבוש ויישוב רצועת עזה. סטרוק הוציאה את המרצע מהשק, סגל מפיץ תוכנית סדורה של פלישה, רוטמן מסמן את המטרה והחטיבה להתיישבות משתמשת בכסף ציבורי לממש את תחילת החזון עם גרעינים תורניים.

אך אליה וקוץ בה. אני רואה שתי בעיות לא קטנות בסדר היום של הדתיים המשיחיים: הבעיה הראשונה מגיעה ישירות מדבריה של סטרוק, "מחיר הדמים" בלשונה. מי בדיוק יוקרב על מזבח הדמים של החזון המשיחי המטורף של חברי קבוצה זו? מי הם החיילים שיאלצו להיכנס ולכבוש את עזה וחלקם לא יחזור לעולם? האם אלו יהיו בניהם ובנותיהם של המשיחיים? או שמא מדובר באחרים, בני ובנות המרכז והפריפריה החברתית, שיהפכו לבשר התותחים שישמש לחבורת המשיחיים? מי הבאים בתור להפוך לחמורו של משיח, לחזון העיוועים שלהם?

הבעיה שנייה היא בחיסול של היישות בעזה, שכוללת מיליונים של תושבים חסרי ישע. המשיחיים לא מדברים על חיסול ארגון הטרור הרצחני חמאס, זה שבנימין נתניהו ראש ממשלת הדמים והאחראי הראשי למחדל 2023 טיפח במשך שנים כאופוזיציה לרשות. אדרבה, הם מדברים על שיטוח כלל הרצועה והקמת ישובים יהודים. ראו את המפה שמציע ארנון סגל, האם הרוב השפוי במדינת ישראל מוכן לקחת על עצמו את מחיר הדמים הכפול הזה?

זמן רב מדי עמדנו דומם מול חבורת משיחיים שאינה מונה יותר משבעה אחוזים מכלל האוכלוסייה, זו שיאיר גולן כבר בשנת 2016 זיהה את עקבותיה ודיבר על תהליכים שהיא מובילה במדינה, להוליך אותנו מתהום לתהום. מאז רצח רבין, כמעט שלושה עשורים, אנחנו נתונים לגחמותיה של הציונות הדתית. הגיע הזמן להגיד די! אנו לא מוכנים להקריב את בנינו ובנותינו על מזבח השאיפות המשיחיות הטריטוריאליות של חבורת האנשים הללו! די לתת לזנב לכשכש בכלב!
הגיע העת לקחת חזרה את השליטה על חיינו.