יש צדק: תמר כהן־צדק חוזרת עם בית קפה שכונתי ברחוב הס

ארבעה חודשים לאחר שסגרה את קוצי'נה תמר, כהן־צדק פותחת את הס 4 - בית קפה אינטימי, עם מנות ביתיות וקלילות

תמר כהן־צדק. צילום: דוד סקורי
תמר כהן־צדק. צילום: דוד סקורי
1 במרץ 2016

הקאמבק הזה ממש משמח. השפית תמר כהן צדק, שסגרה לפני כמה חודשים את קוצ'ינה תמר לאחר עשר שנות פעילות, חוזרת. הפעם כהן־צדק מפציעה בבית קפה־מטבח קטנטן וחמוד ברחוב הס שפתחה לעצמה, כמעט ממש על אלנבי, עם הפנים לים. האווירה שכונתית, והתפריט קליל ובמחירים נגישים.

"רציתי לפתוח מקום אינטימי ושכונתי שבו אוכל להכין תבשילים ייחודיים ומנחמים, להגיש ארוחות בוקר וגם מנות קלילות יותר – והכל באווירה בלתי אמצעית, במרכז תל אביב ובקרבה לים הקסום", אמרה כהן־צדק.

הס 4. צילום: דוד סקורי
הס 4. צילום: דוד סקורי
תמר כהן צדק. צילום: אפיק גבאי
תמר כהן צדק. צילום: אפיק גבאי

תוכלו לפתוח את הבוקר בצלחת ירקות עם לחם וחמאה, גבינות או דג או ביצה רכה, או ללכת על בוקר אנטיפסטי עם ירקות קלויים וטוסטוני גבינה, שקשוקה חריפה, וכמובן מאפים ועוגות (38־46 ש"ח לארוחות בוקר). יש גם כריכי בוקר עם גבינת עזים, מטיאס, טונה פיקנטית, גאודה וכו' (10־38 ש"ח; הכריך הגדול מגיע עם סלט בצד), ולארוחת צהריים כריכים משמעותיים יותר בכובדם עם עוף או רוסטביף, וכמובן שגם סלטים (28־38 ש"ח), מרקים, ותבשילים כמו גולש בקר עם תפוחי אדמה, זנב שור ועדשים, עוף בסויה עם אורז, צלי בקר עם ארטישוק ירושלמי ולזניה (45־72 ש"ח). מי שממש התגעגע לקוצ'ינה תמר ימצא כאן מנות רוויות נוסטלגיה דוגמת בודינו פרמז'ן, סקלופיני שפצלה ועוד. אפשר גם להזמין טייק אאוי אבל אז תחמיצו את ההזדמנות לשבת אצל כהן צדק לקפה.

הס 4, הס 4, 5551038־03, ראשון־חמישי 08:3-־18:00, שישי 08:30־כניסת השבת