כך תסבירו מילים גדולות לילדים קטנים, והפעם: פוליאמוריה

בכל שבוע נבחר מילה אחרת ונצרף לה הסבר מאיר עיניים שיחסוך לכם רגעים מביכים עם הילדים (אנחנו לא מתחייבים על החלק האחרון). כשתגדלו תבינו

פוליאמוריה (איור: Shutterstock)
פוליאמוריה (איור: Shutterstock)

היי ילדים, היום נלמד אתכם מושג סופר חשוב, אם כי יכול להיות שעד שתהיו גדולים (או בעוד שנתיים, מה שיבוא קודם) הוא יפסיק להיות חשוב וההורים שלכם וזוג החברים שבא לבקר אותם פעם בשנה יעברו לאופנה אחרת. זוכרים שהם האמינו באסטרולוגיה? זה היה מוזר, אבל ככה זה.

אז פוליאמוריה, מילה מסובכת עם הסבר פשוט: יש משחקים שכיף לשחק בזוג, נניח מסירות. אתה ואורי החברה הטובה שלך משחקים מסירות בחצר כשפתאום מגיעה אלכס ומבקשת לשחק גם אתכם. בהתחלה אתם לא כל כך רוצים כי וואלה כיף לכם לשחק רק שניכם, אבל אז אלכס מתחילה לצעוק שאתם לא משתפים אותה והולכת ומתחילה מסירות עם עוד שישה חברים חדשים.

עוד כתבות מעניינות:
לכי תשכנעי את הילדה שחציית ים סוף יותר אמיתית מסינדרלה
כך תסבירו מילים גדולות לילדים קטנים, והפעם: בוטים
היום שבו נמסנו בתיאטרון מלנקי (ולא מחום)

בשלב הזה הכל בסדר, אתם שניכם מתמסרים ביחד, אבל אחרי כמה דקות החבורה של אלכס מתחילה לצחוק עליכם, אלכס צועקת שתראו איזה מיושנים שניכם, משחקים מסירות רק בשניים. אתם מנסים להתעלם אבל היא עוצרת את המשחק ומראה לכולם איך אתם "עדיין" משחקים רק שניכם. בשלב הזה אף אחד כבר לא משחק מסירות כי לכולם נגמר החשק וזה כבר לא כיף. גם אלכס כבר לא משחקת מסירות אבל אפילו שכולם מחכים וכועסים היא עדיין ממשיכה לצחוק עליכם. ואז מגיעה החסידה או משהו.