ועכשיו לחדשות הכי טובות של היום: לארי דיוויד חוזר

לארי דיוויד. "תרגיע"
לארי דיוויד. "תרגיע"

"תרגיע", הדבר הכי מצחיק בטלוויזיה חודשה לעונה 12 ב-22 שנים - והפעם היא מגיעה עם הצהרה שוברת מצחוק של דיוויד עצמו. וכן, אנחנו יודעים, הפתיח מתנגן לכם בראש עכשיו

24 באוגוסט 2022

אי אפשר לעצור את לארי דיוויד. וזה לא שלא ניסו. בכל מקרה, נראה כי אנחנו זוכים סוף סוף למשהו שלא היה לנו מאז תחילת שנות ה-2000 – שלוש שנים רצופות של "תרגיע". הקומדיה המופלאה של HBO חודשה לעונה 12, אפילו שלארי מצא את עצמו בקרקעית בריכה בסוף של הקודמת (תכף על כך בהמשך), אבל דיוויד ושות' ממשיכים בשלהם ובינתיים כבר מביאים לנו הצהרה מושלמת שלו לקראת העבודה על העונה הבאה – והיא כל כך טובה שאנחנו נביא אותה כאן במלואה:

"לגלם את לארי דיוויד היה הכבוד הגדול ביותר של חיי. בעודי חוקר את האדם ברוך הכשרונות ורב הפנים הזה, גיליתי שיש בו יותר משיכולתי לדמיין: הוא דובר שש שפות, מכין חמוצים ביתיים ומוביל תנועה ארצית להתקין בידה בכל בית. כמו כן, מקורות רבים מסרו לי שהוא הנדיב שבמאהבים. אני נרגש שוב להפוך לכוח הטבע הזה ואני רק מתפלל שאוכל לעשות עמו צדק".

>> תרגיעו, כולה יום ההולדת ה-75 של האיש הכי מצחיק בעולם
>> "אני לא יכולה לחשוב על משהו יותר מצחיק מ'תרגיע'". ראיון עם כוכבי הסדרה שהם לא לארי דיוויד

מה שכן, העונה הקודמת בהחלט כמעט הייתה האחרונה. במהלך העונה ה-11, "לארי דיוויד" (או, כפי שהיוצר עצמו מכנה את בן דמותו הטלוויזיוני, "TV לארי") התמודד עם ההשלכות של עבירה על חוק עזר עירוני – הוא לא התקין גדר סביב הבריכה בחצר האחוזה שלו, מה שגרם למותו הטראגי של פושע שפרץ לדירה. הוא התמודד עמן, כמובן, בניסיון לבטל את חוק העזר העירוני, וכמובן שלארי כמו לארי – בסוף הפרק האחרון כמובן שהוא מצא את עצמו נופל לאותה בריכה מסוכנת.

"אנחנו אומרים את זה כל הזמן, אבל כל עונה היא העונה האחרונה", סיפר ג'ף שייפר, המפיק בפועל של הסדרה שגם ביים בה לא מעט פרקים, "ורצינו להכין גרסה שבה זו העונה האחרונה. יש לנו שוט שבו אחרי שלארי נופל לבריכה, אנחנו מראים את מי הבריכה שעולות מהן בועות". כלומר, היוצרים שקלו ברצינות להטביע את "TV לארי" למוות.

שייפר אמר ש"רצינו להיות מוכנים לאפשרות, וזאת נראתה הזדמנות מושלמת מדי. אמרנו, 'אוקיי, אם ככה אנחנו מסיימים את זה, אז ככה אנחנו מסיימים את זה!". במפתיע (או שלא), מי שהציל את "TV לארי" היה לארי דיוויד עצמו, שהיה נכון לגמרי לפרוש מהסדרה רק לפני כמה שנים (לא היו עונות חדשות של "תרגיע" בין 2011 ל-2017) – ואמר לשייפר "אני עדיין לא מוכן למות". גם אנחנו עדיין ממש לא מוכנים.