לגזור ולשמור: חמש תערוכות קיץ לכל המשפחה

ריכזנו עבורכם חמש תערוכות שיעזרו לכם להעסיק את הילדים בחופש בלי להתפשר על ערך מוסף

כולנו אוהבים את הילדים שלנו. עם זאת, מותר להודות שבואו של החופש הגדול מעמיד בפני כל הורה מכשולים שמצריכים ממנו לפתח, למשך כחודשיים בשנה, כישורי תכנון וניהול של מארגן חתונות. הוסיפו על זה פרידות פוטנציאליות ממושכות ממקור מיזוג, וקיבלתם כאב ראש מהול בחרדה שמהדהד בה המשפט "אבל משעמם לי!". אספו את עצמכם בידיים, באנו לעזור: ריכזנו במיוחד עבורכם חמש תערוכות שוות וייחודיות שיגרמו לילדים שלכם – וגם לכם – ליהנות ולהתרגש, לצבור ערך מוסף, ואולי אפילו ללכת לישון בזמן.

עולם הכרישים

1. תערוכת עולם הכרישים

התשובה האולטימטיבית לאמירה "אויש, לאכול אותך!". התערוכה מפגישה את מבקריה האמיצים עם עולמם המופלא של הטורפים הימיים הנודעים דרך עשרות דגמים, מיצגי מולטימדיה, מאובנים ואפילו דגימות שיניים שיעזרו לכם להבין מי מלך בים עוד הרבה לפני שנולדתם. בתערוכה לא יוצגו כרישים חיים, כך שאפשר להשאיר את המצופים בבית.

מרכז הירידים, תל אביב

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ל"עולם הכרישים" ב-119 ₪ (תמורת פינוק) ביולי ובאוגוסט

 

טריק ארט. צילום: יח"צ

 2. טריק ארט – תערוכת תעתועי ראייה

תערוכה שמוקדשת כולה לאשליות אופטיות ומשתרעת על פני שטח של כ-2.5 דונם(!). המתחם העצום צפוי להשאיר את ילדיכם פעורי פה באמצעות ציורים תלת מימדיים ענקיים המצוירים על הקירות והרצפה, בניין מראות, ושלל אטרקציות אינטראקטיביות שיתקשו להשאיר גם אתכם אדישים. בונוס נחמד: המבקרים בתערוכה יקבלו בכניסה חוברת עם טיפים לצילום נכון ואיכותי לכל חלק במתחם, כך שמומלץ להביא מצלמות. אם גם אתם השתגעתם מהשמלה הכחולה-שחורה או הלבנה-זהובה, כנראה שאתם נמנים בין קהל היעד.

גני יהושוע, תל אביב

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ל"טריק ארט" ב-119 ₪ (תמורת פינוק) ביולי ובאוגוסט

 

לגו פארק_H

 3. לגו פארק

מתחם ענק שחוגג את המשחק האלמותי, שאמור לצבוט גם להורים בלחי של הלב. בתכנית: רכבת הרים וגלגל ענק, מתחם פיראטים, מתחם קולנוע עם סרטי לגו, עמדות צילום ותחפושות לגו, מתחמי יצירה ובנייה עם אלפי אבני לגו כולל מתחם מותאם לפעוטות, מסלולי מכוניות, מבוך ענקי, מתחם אקס-בוקס, בובות ענק אנושיות ואלוהים אדירים, למה מגיע לנו כל הטוב הזה.

מרכז הירידים, תל אביב

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ל"לגו פארק" ב-119 ₪ (תמורת פינוק) ביולי ובאוגוסט

 

ממלכת הדינוזאורים

4. ממלכת הדינוזאורים בגן הבוטני בירושלים

"פארק היורה" זה נחמד, אבל בכל זאת מדובר בסרט. לעומתו, מגדילה ממלכת הדינוזאורים לעשות, ומציעה לכם להתהלך בין למעלה מ-45 דינוזאורים ממינים שונים ובגודל אמיתי – חלקם אפילו מתנשאים לגובה של כ-13 מטרים. המתחם אינטראקטיבי, וכולל כתבי חידה שמותאמים לשלוש שכבות גיל שונות של ילדים. המבקרים מוזמנים לסייר בין שבילי הגן הבוטני, שאותם מאכלסים כ-7,000 מיני צמחים שונים, ולפרגן לעולם שנראה פתאום צעיר וחיוני, כמו לפני מיליוני שנים.

הגן הבוטני, ירושלים

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת +1 ב-79 ₪ (תמורת פינוק) ל"ממלכת הדינוזאורים" עד סוף אוגוסט

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון

 5. מוזיאון הילדים הישראלי בחולון

שמם של מוזיאונים נקשר לרוב לקירות דוממים ולאווירה קודרת ומהורהרת, אבל מוזיאונים לא מוכרחים להיות מיועדים למבוגרים בלבד – במוזיאון הילדים בחולון יהנו הן הילדים והן המבוגרים (יש מזגן!). התערוכות המוצגות מיועדות לשכבות גיל שונות, ובנוסף להן תפעל במוזיאון משחקיית ארטלנד במהלך החופש. שימו לב שהביקורים במוזיאון הילדים מתקיימים רק במסגרת סיורים מודרכים, ולכן יש להזמין כרטיסים מראש.

פארק פרס, חולון

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 במוזיאון הילדים החל מ-50 ₪ (תמורת פינוק) והנחות נוספות על כניסה ופעילות

 הכתבה באדיבות לאומי קארד