להזדנגף: נישה 166 נפתח בחלל של האספרסו בר בדיזנגוף

ביסטרו־בר חדש התמקם בחלל של האספרסו בר בדזינגוף פינת בן גוריון

נישה 166. (צילום: אנטולי מיכאלוב)
נישה 166. (צילום: אנטולי מיכאלוב)
15 בפברואר 2015

האספרסו בר הוא נישה בליינית, ורחוב דיזנגוף חזק עכשיו בנישה של הברים. מה שבעיקר מחפשים תושבי השכונה ומזדנגפים אקראיים הוא לסגור את הפינה של האוכל באיזו ארוחה טובה ולא יקרה באזור – אלו המסקנות האופרטיביות שהגיעו אליהן נורית רוה, הבעלים של האספרסו בר, דוראל שלמוני ואורי איוון, הבעלים של הבר לונה בדזינגוף. שלושתם חברו לרוי ורסנו שניהל את הגוצ'ה בדזינגוף ולשף יותם בן בסט, שהיה שף בפועל במסעדת ברנז'ה וקודם לכן שף בגוצ'ה דיזנגוף. הקבוצה הזאת תפתח בשבוע הקרוב את נישה 166, הכי בקטע של שכונה.

נישה 166. (צילום: אנטולי מיכאלוב)
נישה 166. (צילום: אנטולי מיכאלוב)

המקום החדש בנוי מנישות: חדרון פרטי המחופה לבני ריקוטה חמימות, בר עם אריחי חרסינה בוהקים בסגנון טאפאס בר, ונישה פינתית מרווחות בסגנון ביסטרו עם רצפת פרקט. בחוץ יש אזור ישיבה שבו זורקים את הישבנים על מזרן כחול ומחליטים אם להתיישב עם הגב למסעדה והפנים לרחוב או עם הגב לרחוב ולהתמקד בצלחת. בן בסט לכד את הנישות הקולינריות הכי משמעותיות כרגע: לטבעונים הוא מציע המבורגר פטריות וסלקים או פלאפל עדשים; לשוחרי הגזרה והבריאות מבחר של דגים צלויים, כבושים או נאים; ולמשפחתיים שניצלים, חזה עוף, ועוד מנה אסייתית ומנה של קבב טלה המוגש בפיתה עם ירקות חמוצים (מחיר ממוצע לסועד לפני אלכוהול 60־70 ש"ח).

[tmwdfpad]בבוקר יש קפה ומאפה (שבהם רוה מתמצאת הכי טוב בעיר), וארוחות דשנות בסגנון בנדיקט, פנקייקים, בייגלס אמריקאים ושקשוקות. האלכוהול, כיאה למקום של אנשי ברים, מגוון, והמטרה היא לפתות אתכם ללגום עוד מהבוקר קוקטיילים ענוגים ומעודנים על בסיס קאמפרי, קאווה ויין. בשאר היום יתמקדו ביינות ובבירות. שורה תחתונה: נישה לנשנוש, דרינק או ארוחה.

למסעדת נישה 166