בר הקוקטיילים הזה הוא הבילוי המושלם לקיץ התל אביבי

אפילו משבר האקלים פחות מטריד עם הברמנים הקשובים והקוקטיילים המושקעים של לה אוטרה. ביקורת בר

לה אוטרה. צילום: אנטולי מיכאלו
לה אוטרה. צילום: אנטולי מיכאלו

מומחה אחד לאיכות סביבה אמר באוזניי באחרונה: את משבר האקלים כדור הארץ ישרוד, הוא כבר שרד דברים קשים יותר. אנחנו, בני האדם, נהיה אלה שיימחו מעל פניו. החלטתי להביס את הדיכאון והשרב גם יחד במשקה טוב בלה אוטרה. לשם כך רתמתי חברה שהגיעה במיוחד מאנגליה וחיפשה בילוי ים תיכוני על רמה. לה אוטרה נראה כמו הימור בטוח.

הדרך לשם ארכה כרבע שעה ברגל, אבל החום הכבד נתן תחושה שאנחנו צועדות זה שנים לעבר הארץ המובטחת. נכנסנו לבר מבריקות מזיעה, ובלי שהבחנו הברמן מזג לנו שתי כוסות מים. אנחנו לגמנו במהירות, והוא מילא את הכוסות בחזרה בזריזות שלא הייתה מביישת את נס פח השמן. לידינו, כיאה לבר קוקטיילים, ישב זוג שנראה חוגג את הרבעון הראשון של הזוגיות שלהם. שיהיה בהצלחה. הבחנו ברשתות דיג על התקרה שנתנו למקום ווייב קאריבי והתרשמנו מהעיצוב לטובה.

לה אוטרה. צילום: בן יוסטר
לה אוטרה. צילום: בן יוסטר

המומחיות הגדולה של המקום הם הקוקטיילים ולכן הזמנתי FKJ (ג׳ין בומביי ספייר, מזקל וידה וליקר צ׳ילי עם ליים, אננס, קיווי ונענע, 54 ש״ח) שהתגלה כשובר השרב הרשמי של הקיץ. חברתי הנועזת הזמינה אלבטרוס (רום בקרדי לבן ורום ג׳מייקני, עם מנגו, יוגורט חמצמץ, לימון, 50 ש״ח) ונראה שהיא נהנית מאוד. הברמן היה קשוב לכל בקשה שלנו ולעתים אף לפני שהוצאנו אותה מהפה. השירות המעולה עורר את תיאבוננו. הזמנו Del Mar (סביצ'ה דג ים לבן, סלסה של אננס וזוקיני, בצל סגול, חלפיניו, כוסברה וליים על קרם אבוקדו, 48 ש"ח) שהייתה בדיוק זריקת הרענון שהזדקקנו לה. המנה הספיקה בדיוק לשתיים.

בקיצור: אם האנושות אכן מגיעה לקצה – לפחות נפרד ממנה עם קוקטייל הולם. היה נחמד ותודה על הפרחים.

הווייב: קוקטייל של ים תיכוניות ורמה גבוהה
מרים: בילוי מושלם לקיץ מהביל
מוריד: פומו מהאימפריאל שממול
מתנגן: אקלקטי
מה חוגגים: קץ האנושות על הפלנטה

הירקון 66 תל אביב