את לוינסקי צבעו בצורת אריחים. איזה אזור הייתם צובעים הלאה?

לא תאמינו איזה קסם מתחבא במספר 67. רחוב לוינסקי (צילום: מערכת טיים אאוט)
לא תאמינו איזה קסם מתחבא במספר 67. רחוב לוינסקי (צילום: מערכת טיים אאוט)

היוזמה לצבוע את המדרחוב בשוק לוותה בלא מעט עניין מכם עם כמה תגובות ביקורתיות לצד תמיכה די גדולה. מכאן התחלנו לחשוב בינינו לבין עצמנו - איפה כדאי להמשיך מכאן? לנווה שאנן או אולי לכיכר גבעון? בואו תעזרו לנו עם זה

22 בספטמבר 2021

היוזמה האחרונה לצבוע את מדרחוב לוינסקי בדוגמת אריחים עתיקים התקבלה אצלכם (ואצלנו!) בעניין רב. אנחנו יודעים כי בדקנו כמה מכם קראו את האייטם. לצד תגובות ביקורתיות מצד חלקכם, רוב התגובות היו די אוהדות ובקיצור – נראה שאהבתם את היוזמה.

מדובר, נזכיר, ביוזמה שנולדה אצל חברי "ועדת קישוט" – עמותה שקמה בירושלים ושמה לה למטרה לשפר את החזות של אזורים הזקוקים לכך. אחרי כמה עבודות בבירה ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ, חבריה הגיעו אלינו לעיר והמדרחוב בלוינסקי הוא הפרויקט הראשון שלהם פה (בשת"פ עם העירייה).

חברי ועדת קישוט צפויים להמשיך לצבוע את כל המדרחוב, אבל הדמיון שלנו ממשיך להפליג הלאה בתהייה – מהו המקום הבא שכדאי לקשט בעיר? כאן חשבנו לפנות גם אליכם, אולי נגיע באופן זה גם לחברי העמותה (ולעירייה).

במהלך העבודה. צילום: ועדת קישוט
במהלך העבודה. צילום: ועדת קישוט

האם כדאי לצבוע את המדרחוב בנווה שאנן למשל? או את השוק בשכונת התקווה? אולי בכלל כדאי להוסיף קצת צבע לכיכר האפרפרה בגבעון? או לעשות קצת שמח בקריית המלאכה האפרפרה גם היא? נראה שישנן לא מעט אפשרויות, ובטוח לא יטפלו בכולן. במה אתם הייתם בוחרים?