מונסטר שיק: ליידי גאגא משיקה מותג ביוטי ראשון

אחרי הטבילה בעולם הקולנוע (ועם לא מעט פרסים) ליידי גאגא הכריזה על השקת מותג הביוטי הראשון שלה HAUS Laboratories

ה-HAUS של גאגא. צילום: GettyImages
ה-HAUS של גאגא. צילום: GettyImages
10 ביולי 2019

ארבעה חודשים שכב ערוץ היוטיוב של ליידי גאגא דומם. אתמול בלילה הדבר השתנה, וסרטון חדש שאורכו לא עולה על דקה הופיע בפיד. "הדבר האחרון שהעולם צריך הוא מותג ביוטי חדש", גאגא מדקלמת בקול נמוך, וברקע מתפוצצים באסים שזורקים את המאזין לימי Born this way, "וחבל שכך", היא מסיימת. סרטון הקידום הקצרצר והמהודק מציג את מותג הביוטי הראשון של גאגא, HAUS Laboratories, שיהיה זמין לרכישה מוקדמת ב-15 ביולי.

ליידי גאגא והמעצב תום בראון במט גאלה 2019. צילום: GettyImages
ליידי גאגא והמעצב תום בראון במט גאלה 2019. צילום: GettyImages

מותגי ביוטי ולייף סטייל של סלבריטאים הם לא בשורה חדשה. למעשה, נראה שכל דיוה שרוחצת ידיה בבריכה ההוליוודית בשלב זה או אחר, מחליטה שבשורת האיפור והטיפוח צריכה להגיע ממנה. מג'סטין ביבר דרך קים קרדשיאן ועד ריהאנה – כולם רוצים את הכסף הגדול שמגיע בצורת מרצ'נדייז בהפצה גלובלית, כרטיסי הופעה במאות דולרים כנראה לא מספיקים.

ובכל זאת, נראה שמותג הביוטי של ליידי גאגא מתיימר להיות שונה. הסרטון מציג אסתטיקת חיי לילה מנצנצת ונראה שקורא תיגר על טרנד הניוד בו פחות זה יותר ובלי איפור זה הכי מאופר שיש. "הם אומרים שיופי הוא בעיני המתבונן, אבל אצלנו יופי הוא איך שאתם רואים את עצמכם", היא אומרת בווייסאובר לאורך הסרטון. לדבריה, ההשראה לליין מוצרי הטיפוח הראשון של גאגא מגיע מהזמן בו נאבקה להגיע לתהילה בניו יורק, בתחילת דרכה. בקולקציה הראשונה תוכלו למצוא ליפ-גלוס, אייליינר וצלליות מנצנצות.

"אתם רוצים להיראות כמו התאומים דופון, כמו הלו-קיטי או כמו עצמכם? זה מה שאני רוצה לפצח", סיפרה גאגא למגזין Business of Fashion. "אלוהים נתן לי פלטפורמה וקול בגלל סיבה, אני לא יודעת מה היא, אבל אני יודעת שאני לא מתכוונת להשיק מותג יופי שיעורר חוסר ביטחון באנשים. המותג הזה מטרתו שחרור".

אופסי יש לי מותג איפור! ליידי גאגא במט גאלה. צילום: GettyImages
אופסי יש לי מותג איפור! ליידי גאגא במט גאלה. צילום: GettyImages

ההשקה של HAUS Laboratories מתוכננת לספטמבר הקרוב, ואמנם תכלול מספר מוצרים מצומצמם, אך הזמרת טוענת שהמחשבה על מותג הביוטי נמשכת כבר קרוב לשנה וכוללת רעיונות לשלל מוצרים, ביניהם אייליינרים, ליפ-גלוסים, ליפ-ליינרים, ברונזרים, צלליות, סמקים, קרמי ידיים, קרמי גוף ואפילו לקים. נקווה שגאגא תעשה לעולם הביוטי מה שעשתה לעולם המוזיקה, הוא לא יהיה אותו הדבר אחריה.