לילה לבן 2016 – מסלול מומלץ בצפון העיר

מי אמר שאין מה לעשות בצפון העיר? בלילה הלבן 2016 תוכלו לקפוץ עם הילדים למסיבת פיג'מות במוזיאון, להיות סטודנטים חופשים בנמל ולתדלק קוקטיילים בצפון דיזינגוף

לגימה מהלילה. וספר מרטיני, דאבל סטנדרט. צילום: חיים יוסף
לגימה מהלילה. וספר מרטיני, דאבל סטנדרט. צילום: חיים יוסף
30 ביוני 2016

*מפת האירועים בתחתית הכתבה

מסיבת פיג'מות במוזיאון ארץ ישראל

אם ברצונכם לעייף את ילדיכם בסטייל בשביל לקבל לילה לבן בשקט – למוזיאון ארץ ישראל יש את הפתרון. הערב יהפוך המוזיאון למסיבת פיג'מות גדולה בין התמונות והיצירות, מסיבה שתכלול תחרויות, משחקים דיגיטליים ואתגרים לילדים.
מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2 ת"א, 18:00-23:00, 30 ש"ח

מגלים בנמל תל אביב

הילדים נרדמו אבל לכם בא עוד? המשיכו לנמל תל אביב. אוניברסיטת תל אביב חוגגת 60 בסדרה של אירועים בנמל. בתכנית: הרצאות קצרות של מיטב חוקרי האוניברסיטה, הנחיה של אמן האשליות ליאור סושרד ויריד חווייתי שיציג פריטים מתוך מוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט.
נמל תל אביב, 19:00, הכניסה חופשית

פופ-אפ קוקטיילים בדאבל סטנדרט

נראה לנו שאתם צריכים דרינק. אחרי ששמרתם על ריכוז כדי להבין מה בדיוק כל הדוקטורים אומרים, תשחררו, תנו קפיצה לדאבל סטנדרט ותתחילו לתדלק. לכבוד הלילה הלבן חנות/בר הקוקטיילים תקיים פופ-אפ למכירת קוקטיילים Take Away על בסיס רום, ג'ין וטקילה. כי מה יותר כיף מללכת ברחוב עם משקה ביד כאילו אנחנו באירופה?
דאבל סטנדרט, דיזנגוף 247 ת"א, 18:00- אחרון הלקוחות

רוקדים עם שרה אביב

תדלקתם? אז הניחו את הקוקטייל, הוציאו את הנעליים הנוחות ותקוו שעוד תספיקו לתפוס את המדונה של ריקודי השורות, שרה אביב. ברחבת גורדון תתקיים הרקדה המונית בהנחייתה, וגם סגיב כהן יבוא להרים. נכון, זה גבולי מבחינה גאוגרפית וידרוש מכם הצפוניים קצת הליכה, אבל זה לגמרי שווה את זה.
רחבת הריקודים מול חוף גורדון, 21:00, הכניסה חופשית

רב הנסתר על הגלוי באיכילוב

מי מאיתנו לא ישב מול פרק של האנטומיה של גריי ואמר: "אין מצב שזה קורה באמת". ובכן, הערב זו ההזדמנות שלכם לברר. בית החולים איכילוב נותן הצצה נדירה למה קורה מאחורי החלוק הירוק בסדרה של סיורים ושיחות עם רופאים. חוץ מזה, אם סשן ריקודי העם היה לכם קשוח מדי, זה בדיוק המקום להמשיך אליו.
המרכז הרפואי תל אביב, ויצמן 6 ת"א, 20:00, הכניסה חופשית אך מותנית בהרשמה מראש באתר.