לכבוד עונת החתונות: התיקים שישלימו כל שמלת ערב

החזיקו חזק - גשם של חתונות עומד לרדת עלינו בקרוב. קבלו עשרה תיקי ערב שידאגו לסמארטפון, למפתחות ולשפתון

ערב טוב לך. תיקי ערב
ערב טוב לך. תיקי ערב

תיק מעטפה, Guess

תיק קלאץ' הנישא ממקום למקום באחיזת כף היד או תחת הזרוע הוא הטרנד המוביל בתיקי ערב זה כמה עונות. התניידות איתו לא נוחה, אבל יש בכך דווקא משהו שיקי. הקיץ נוספה למגמה תת קבוצה נחשקת – גזרה בצורת מעטפה – שמפגישה בין תיק הארנק לפריט כמעט נוסטלגי בימים שבהם האינבוקס מחליף את תיבת הדואר.

199 ש"ח, להשיג בשת NYOU

תיק קלאץ' של Guess
תיק קלאץ' של Guess

תיק קלאץ', אנטיק באטיק

הקלאץ' של המותג הפריזאי אמנם מיניאטורי, אך קרקס החומרים המתפרש על פניו מותיר רושם אדיר: פונפונים, חרוזים, אבני טורקיז וחוטי קש מרכיבים חגיגה אתנית שתשתלב היטב דווקא עם שמלה המעוטרת בפרינט חייתי, עיטורי בוהו שיק והרבה מאוד צבע.

895 ש"ח, להשיג בנומרו 13, שבזי 13

תיק קלאץ' של אנטיק באטיק
תיק קלאץ' של אנטיק באטיק

תיק שרשרת, לואי ויטון

מה אפשר לצפות מתיק ערב ששוויון שכר דירה לשישה חודשים? תיק הערב של לואי ויטון אמנם קטן מכדי לגור בו, אבל החיתוך המקומר של בסיסו מאפשר להכניס אליו הרבה יותר מכפי שנדמה. רצועת השרשרת, שאפשר לשנות את אורכה כך שהתיק יהיה ניתן לנשיאה על הגב או הכתף, ועיבוד העור שמעניק לתיק מראה של ג'ינס – הופכים אותו לתיק ורסטילי שאפשר להתהדר בו ולחוש יוקרתית גם ביומיום.

14,200 ש"ח, להשיג בקניון רמת אביב

תיק שרשרת של לואי ויטון
תיק שרשרת של לואי ויטון

תיק צד, זארה

בזכות המרקם המנוקד של עור בת היענה בגון דובדבן לוהט – התיק של זארה לא צריך יותר מדי קישוטים או אביזרים חיצוניים. מדובר בתיק כתף קטן וחינני שלא מצריך לבוש מהודר במיוחד בשביל להותיר רושם. שמלת ערב נינוחה בגוון אחיד וקלאסי של שחור, קרם או כחול תשלים הופעה מלאת שיק שמתאימה כמעט לכל אירוע.

799 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

תיק צד של זארה
תיק צד של זארה

תיק משבצות, מארק ביי, מארק ג'ייקובס

זו כמעט העונה האחרונה שאפשר לרכוש בה את הקו המשני של מארק ג'ייקובס. החל מעונת התצוגות הבאה הוא יוטמע בתוך הקולקציה הראשית של המותג. הבגדים של הקו הנגיש היו תמיד מוצלחים, אבל התיקים הם האוצר האמיתי שנתגעגע אליו. משלל האופציות בחרנו בתיק משבצות הפאנקי, שיחסית לערך האופנתי הגבוה שלו מוצע במחיר לא מלחיץ מדי.

1,490 ש"ח, להשיג ב־54 Factory

תיק משבצות של מארק ג'ייקובס
תיק משבצות של מארק ג'ייקובס

תיק כתף, גאפ

הגוון המפודר והרומנטי יוצר ניגוד מעניין עם העיצוב הקשוח של תיק הכתף של גאפ – עם צמד רוכסני ברזל חשופים, רצועת כותנה עבה בגוון שחור קונטרסטי שמתחברת לגוף התיק בעזרת אביזרי מתכת מושחרים, ועם צמד כיסים חיצוניים שמעניקים לו מראה ספק צבאי. הוא ישתלב מצוין לצד שמלות ערב עם רמיזות גראנג'יות או קצוות פרומים במכוון.

449 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

תיק כתף של גאפ
תיק כתף של גאפ

תיק סוס, שארלוט אולימפיה

תמיד חשקתן בפוני? התיק של שארלוט אולימפיה ששמו "אבאל'ה, קנה לי פוני" הוא תחליף ראוי למבוגרות. תיק השרשרת ההיתולי אפילו עשוי – באופן מחליא משהו – מעור פוני, ופלומת השיער שלו מורכבת מפרנזים של זמש.

645 פאונד, להשיג באתר

תיק פוני של שארלוט אולימפיה
תיק פוני של שארלוט אולימפיה

קלאץ' קנבס, Laster x Laka

שיתוף פעולה מקורי נרקם העונה בין אתר האופנה Laster ובין רשת מניקור הבזק Laka, ובמסגרתו סדרת תיקי הקלאץ' המודפסים שמוצעים למכירה באתר השתלבו בגוני הלק של לקה. לא כולם מתאימים לאירועי ערב – תיק ביצת העין למשל הולך רחוק מדי לטעמנו – אבל התיק עם הדפס האננסים, המלווה בחמישיית לקים בגוני קוקטייל טרופיים מצליח לשמח בלי להביך.

139 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת עד 30.6

קלאץ' קנבס של Laster X Laka
קלאץ' קנבס של Laster X Laka

קלאץ' קלוע, H&M

הקלאץ' של רשת האופנה השבדית טומן בחובו הפתעה נסתרת: בין חוטי הקש שנצבעו בזהב מושחלת באופן גלוי למחצה שרשרת מתכת בגוון תואם. המפגש בין המוטיב השאנלי שזוכה לאינספור חיקויים לבין הפשטות של הקש יוצר זוהר לא מוגזם, שמתאים במיוחד לערבים מזרח תיכוניים.

59 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

תיק קלאץ' של H&M
תיק קלאץ' של H&M