יום האפשרויות הבלתי מוגבלות: למה ראשון הוא היום הכי טוב בשבוע?

ביום שבת - שאותו אנו מבלים לרוב בבהייה מעורבת במחשבות מפחידות על יום ראשון - תחילת השבוע נראית מאיימת מסיבות מובנות. אבל בראשון עלינו דווקא לנשום לרווחה: יש לנו את כל השבוע. מהו היום הטוב ביותר בשבוע? פרוייקט מיוחד לחג

יום ראשון (צילום: שאטרסטוק)
יום ראשון (צילום: שאטרסטוק)
14 בספטמבר 2017

ליום ראשון (הראשון בשבוע העבודה, זה שמתרחש במדינות אחרות ביום שני) יצא שם רע. זהו יום מועד להתאבדות, לדיכאון, לחרדה ולחמרמורת. לכן כמו מרבית האנשים המועסקים בעולם, גם אני שונאת את יום ראשון, אבל אני שונאת את יום ראשון רק ביום שבת. ביום שבת – שאותו אני מבלה לרוב בבהייה מעורבת במחשבות מפחידות על יום ראשון – תחילת השבוע נראית מאיימת מסיבות מובנות. אבל עם השנים הבנתי שבתור דחיינית כרונית עליי לאמץ את יום ראשון הדחוי ולפעול לתיקון תדמיתו המפוקפקת.

לשאר הימים:
ראשון
שני
שלישי
רביעי
חמישי
שישי

אם ביום שבת אני חושבת על כל העבודה שעל שולחני ועל הסידורים שאצטרך להתמודד איתם ביום ראשון, ביום ראשון בבוקר אני נושמת לרווחה: יש לי את כל השבוע, או לפחות כמה ימים, לבצע את כל המשימות האלה. אין כמעט דבר שחייב להתבצע ביום ראשון, הימים שני ושלישי האיומים עוד לפנינו – למה לא להעמיס עליהם עוד דברים מבאסים? יום ראשון הוא יום האפשרויות הבלתי מוגבלות ואפילו אפשר לצאת לבלות בסופו בלי להיתקל בכל האנשים הנוראים שכולאים את הבילויים שלהם בסוף השבוע.

[interaction id="59ba3dbce2f851000156d45a"]