זרם המוזיקאים מחו"ל מתחדש: הלמונהדס יופיעו בבארבי

אוון דנדו, למונהדס (צילום: יחסי ציבור)
אוון דנדו, למונהדס (צילום: יחסי ציבור)

הלמונהדס, הרכב הגראנג' הפופולרי מהניינטיז עם הסולן ההורס אוון דנדו, יגיעו להופעה חד-פעמית בבארבי בחודש מאי ונראה כאילו מדובר בסנוניות ראשונות לקראת קיץ חם. טפו טפו חמסה

24 בפברואר 2022

יותר משנתיים שלא היו כאן כמעט הופעות רציניות מחו"ל – תודה קורונה – ועכשיו טפו טפו חמסה נראה שזרם האמנים המגיעים אלינו מעבר לים הולך ומתחדש בזהירות הראויה. הסנוניות הראשונות מגיעות אלינו עכשיו מבוסטון בדמותם של הלמונהדס, מההרכבים האלטרנטיביים הבולטים של תחילת שנות התשעים, בהובלת הסולן הכריזמטי אוון דנדו.

הלהקה הוקמה ב-1986 בבוסטון, וחוגגת בימים אלה 30 שנה לאלבומה האייקוני "It’s a Shame About Ray" בטור בינלאומי גדול במסגרתו יגיעו גם אלינו, לראשונה, להופעה אחת מיוחדת בה יבצעו את האלבום המיתולוגי מתחילתו ועד סופו. האלבום, שנחשב לקלאסיקת ניינטיז ובכלל, זהר בשמי הגראנג' של תחילת שנות התשעים עם להיטים כמו שיר הנושא it’s a shame about Ray (בקליפ עם השחקן הצעיר והעולה ג'וני דפ), My drug   ,buddy  ,Rockin Stroll גרסת הכיסוי שלהם ללהיט של סיימון וגרפונקל  Mrs. Robinson ועוד.

בשני העשורים האחרונים הקים אוון דנדו מחדש את ההרכב עם חברים חדשים סביבו והמשיך להוציא חומרים חדשים, שיתף פעולה עם שלל אומנים כמו אואזיס, דנדי וורהלס, קייט מוס, ג'וליאנה הטפילד, ליב טיילר ועוד. כעת הום מגיע עם להקתו לתל אביב בהרכב משופשף עם הסאונד הבוסטוני הכל כך מזוהה איתם. ההופעה תיערך במועדון הבארבי ב-21.5 אם העולם לא יתהפך עלינו שוב.

>> הלמונהדס, מוצ"ש 21.5 21:00, מועדון הבארבי. כרטיסים החל מ-185 שקלים