מאפיית הבוטיק לחמנינה מגיעה לכיכר הבימה

אחרי שנים בשכונת ביצרון, גם תושבי מרכז תל אביב יוכלו להנות מלחם נלסון

לחמנינה
לחמנינה
23 ביולי 2015

המאפייה הכי תל אביבית בעולם, לחמנינה, תפתח סניף חדש ממש מול כיכר הבימה. דגנית ונינה הלוי פתחו את המאפייה ב-2008 בשכונת ביצרון, כשבתחילת הדרך אפו ומכרו מדירת מגורים. היצירתיות, האיכות והניחוחות בנו להן קהל עצום של מעריצים שהביעו התלהבות מלחם הנלסון הרבוע ועתיר הזרעים ומלחם הסלק המשובח. עם ההצלחה המאפייה גדלה ובהמשך פתחו בנות הזוג מאפייה מקצועית ובית קפה שוקק בקרמינצקי.

אלא שכעבור פרק זמן מסוים הצטרפו שותפות נוספות, ולבסוף בנות הזוג עזבו את לחמנינה, מותירות את יתר השותפות עם הקפה-מאפייה בקרמניצקי ועוד מאפייה וחנות מפעל בחולון. תושבי לב תל אביב זוכים עד היום לנעוץ שיניים בקולקציית הלחמים הייחודית של לחמנינה ככריכים בכמה בתי קפה בעיר ולא רק בקרמניצקי, שכן לחמנינה מספקים את הלחמים עם המאפיינים הכל כך ייחודיים ומובהקים לא רק ללקוחות פרטיים. לפרק זמן מסוים אפשר היה לרכוש קולקציה כמעט מלאה של לחמים ועוגות שלהם בקפה לוסיה בבלפור, שת"פ שהסתיים משכבר.

במהלך החודשים הקרובים עתיד להיפתח בית קפה של לחמנינה מול כיכר הבימה, ברחוב מרמורק 4, עם כל הקולקציה המדהימה של מאפי בוקר, עוגיות, טארטים, גרנולה ולחמים.

למאפיית לחמנינה. הפתיחה בקרוב