קטן, עגול ומתוק: מצאנו לכם את המאפינס הכי טובים בעיר

נעים להכיר, מאפין הפלא. צילום: אפיק גבאי
נעים להכיר, מאפין הפלא. צילום: אפיק גבאי

יצאנו מנקודת הנחה שאוזני המן לא יספקו אתכם בפורים הזה. אז מה דעתכם על מאפין אוכמניות? או אולי אתם בעצם אנשים של לימון ומרנג? כל האפשרויות המפתות בפנים

24 בפברואר 2021

מכיוון שאנחנו כל כך חתרנים ושונים ואחרים, בזמן שכולכם עמוק באוזני ההמן (סתם, גם אנחנו היינו), נרצה להפנות את תשומת לבכם למאפינס. למה? כי זה טעים. זה למה. אה, ומפאת הדאגה הכנה שלנו אליכם והחשש שטרם התנחמתם היום בפחמימה מתוקה. מה עוד נותר לנו אחרי הכל? אפילו את המסיבות לקחו, מזל שאת המתוקים לא. בקיצור, יש פה מבחר של מאפינס או קאפקייקס, תקראו להם איך שתרצו. העיקר שיהיה בתיאבון.

מאפין אוכמניות | איטס קפיטריה

קלאסיקה זו קלאסיקה, ועל כן ראוי לפתוח רשימה כזו עם מאפין אוכמניות לפי הספר שמעניק לנו ניחוח חיוני של אירופה ותענוג לנשנש לצד הקפה של הבוקר. בצק טרי ונימוח כהלכתו, ממולא שפע אוכמניות כחולות וגם בונוס של ציפוי קרמבל מתקתק ונחוץ למעלה.
16 ש״ח, בוולט

המאפין של איטס. מתוך אינסטגרם
המאפין של איטס. מתוך אינסטגרם

מאפין נוטלה | סוויט בוקס

בסוויטבוקס טרם מצאנו חשק או חלום פחמימתי שלא הוגשם. על כן גם המאפין נוטלה שלהם מצטיין בהחלט. ראשית, נציין לטובה את הגודל המפנק והראוי, אחר נתייחס למילוי הנוטלה המכובד ולסיום נוקיר את שילוב השוקולד צ׳יפס הנדיב שהוא שוקולד חלב ענוג, מתקתק וכיפי בהחלט. ביס שהוא תענוג.
19 ש״ח בוולט או באיסוף מהמקום, החלוצים 6. מס': 03-619-6030

מתוק, בטח שמתוק. של סוויטבוקס.צילום: My_social
מתוק, בטח שמתוק. של סוויטבוקס.צילום: My_social

מאפין קופיקייק | נולה

בנולה מציעים מאפין מתוחכם ונבון למבוגרים, שגם הם כמהים תמיד לדבר מה מתוק ומעוניינים בנשנוש. מדובר בעוגת קפה מופלאה בטעמי אספרסו נוכחים אך מתונים בדיוק במידה הנכונה, נגיעות נחוצות של קינמון וקרמבל עשיר ומפנק של בצק קקאו שמוסיף לחגיגה ויוצר ביס מנצח.
16 ש״ח, בוולט או באיסוף מהמקום בדיזינגוף 197, 03-523-0527

מאפין+קפה=אהבה. של נולה. צילום: טליה רסנר
מאפין+קפה=אהבה. של נולה. צילום: טליה רסנר

מאפין גזר ותבלינים | קפה קאימק

בקפה קאימק דואגים גם לטבעונים למיני עוגה מהסרטים. והפעם, גזר ותבלינים, מדובר במאפה בריא על בסיס קמח מלא כך שאפשר לאכול בלי רגשות אשם וגם עם חמלה לחי והצומח. בבצק המאפין משובצים צימוקים, אגוזי מלך, מייפל טהור וסוכר חום להשלמת המתיקות.
12 ש״ח, בוולט

רד וולט | רד וולט

ברד וולט לא מגישים סתם מאפין, מגישים קאפקייק שמשמעותו היא מאפין פלוס פרוסטינג שמנת עשיר שמשנה את כל התמונה, והופך את המאפין למושחת ומהנה. ברד וולט מוכרים שלל גרסאות, של מאפין וניל או שוקולד בציפויים מגוונים ומתחלפים: תמצאו את הרד וולט קלאסי שהוא עוגת שוקולד אדמדמה עם ציפוי גבינת שמנת עשיר, או קאפקייק נוטלה, קרמל מלוח, גזר. מאצ׳ה ועוד ועוד.
17 ש״ח, לאיסוף מהסניף, דיזינגוף 134, 076-540-2022

כובע מרהיב של פרוסטינג. של רד וולט. מתוך אינסטגרם
כובע מרהיב של פרוסטינג. של רד וולט. מתוך אינסטגרם

מאפינס מרנג ולימון | קפה קולומבוס

קפה קולמבוס נחת אצלנו מצרפת ובין הדברים הטובים שהביא עמו, היא ויטרינת מאפינס ראויה שמכבדת את עצמה. תמצאו כאן קלאסיים בדמות נוטלה, חמוציות ואוכמניות, וגם מאפינס ייחודים כמו מי זהר בניחוח ים תיכוני, אגסים ווניל או החביב עלינו במיוחד – מרנג ולימון שניחן בטעם לימוני ריחני ומעודן, מילוי קרם לימון חמוץ ועז וציפוי מהנה של מרנג מתפצח.
16 ש״ח, בוולט או באיסוף מהמקום- המלך ג׳ורג׳ 32. מס': 03-561-3393

מלא קולומבוסים חמודים עומדים בשורות. צילום: אפיק גבאי
מלא קולומבוסים חמודים עומדים בשורות. צילום: אפיק גבאי

מאפין בננה קוקוס טבעוני ללא גלוטן | VGFTLV

במקום שחף כולו מגלוטן, וכן מתוצרי החי, לשמחתנו דווקא כן מצאנו סוכר. וסוכר מעולה. ב-VGFTLV רוצים שהכל ללא יוצא מין הכלל יהנו מהכל, ועל כן מוצעים גם שלל מתוקים וקינוחים. למשל מאפינס אישיים במגוון טעמים: שוקולד תפוז, שוקולד וחמאת בוטנים, או קפה ואגוזים. במיוחד אהבנו את מאפין הבננה קוקוס שמתאפיין בטעם בננה דומיננטי ומזכיר בננה ברד מוכר ואהוב. בתיאבון לכולם
16 ש"ח, בוולט 

גם טבעוני וגם טעים. מתוך אינסטגרם
גם טבעוני וגם טעים. מתוך אינסטגרם