כחול-לבן-טעים: 5 מארזי אוכל שישדרגו לכם את יום העצמאות

מנפנפים. צילום: shutterstock
מנפנפים. צילום: shutterstock

אנחנו חיים בתקופה מופלאה שבהם כל מה שצריך כדי ליהנות מיום עצמאות כהלכתו זה להזמין מארז. ואולי לסדר קצת ולצלות משהו אבל באמת שלא הרבה יותר. קבלו כמה מארזים נבחרים

3 במאי 2022

את זה שלישראלים יש חיבה למנגל אנחנו כבר יודעים. את זה שיש להם חיבה לחגיגות – אנחנו יודעים גם. אז לקראת יום העצמאות ה-74, אספנו לכם מארזים מיוחדים שיעזרו לכם לחגוג כמו שצריך מבלי להתאמץ יותר מדי. יום עצמאות שמח! 

1. מרינדו | חגיגת בשרים קולינרית 

לקראת יום העצמאות הבא עלינו לטובה מרינדו יוצאת בשיתוף פעולה עם השפים הכי גדולים של הרגע בקולקציית מוצרים במהדורה מוגבלת רק לחג. רז רהב ממסעדת ocd על ההמבורגרים, תומר טל מג׳ורג׳ וג׳ון על השיפודים (והנה הוא גם כתב לנו טור בעניין), עינב אזגורי על הקבבים וענר בן רפאל על המרינדות לבשרים. הארבעה ניסחו מתכונים מיוחדים לבשרים ולמרינדות ויצרו חגיגה של טעמים, חומרי גלם מובחרים ואיכות ללא פשרות. האמת, מהבשרים הטובים שאכלנו, ואכלנו. המארז מגיע גם עם שמיכת פשתן לפיקניק האולטימטיבי, שתי כוסות בירה וגם בקבוק בירה צונן להשלמת החוויה. כל המוצרים יגיעו ללקוחות עד הבית ויימכרו גם בכל הסניפים למשך שבועיים בלבד. בתל אביב זה זמין גם בוולט
790 ש״ח למארז המלא שכולל 2.2 ק”ג המבורגרים, 2.2 ק״ג קבב, 2.2 ק״ג שיפודים, מרינדות ובירה. מתאים ל-12-15 סועדים. לאתר 

הבשרים של מרינדו. צילום: אנטולי מיכאלו
הבשרים של מרינדו. צילום: אנטולי מיכאלו

2. רדיפיין מיט | עצמאות לכולם

אולי זה הזמן להכריז עצמאות לא רק לנו אלא גם לבעלי החיים? זו ההזדמנות הראשונה לרכוש הישר מיצרני רדיפיין מיט וליהנות ממארז הכולל: רידיפיין בורגר פרימיום, רידיפיין נקניקיות מרגז ורידיפיין קבב טלה המותאמים כולם להכנה ביתית. המארז מגיע יחד עם צידנית ממותגת וכלים להכנת המנגל הכי מוסרי שנראה בשכונה. אנחנו בעד.
119 ש״ח, לרכישה באתר 

רדיפיין מיט. צילום: יח"צ
רדיפיין מיט. צילום: יח"צ

3. כרמלה | מנגל לכל דורש

בכרמלה, שידועה בירקות המופלאים שלה, מרימים כעת גם את הכפפה והגחלים לכדי מנגל אידאלי. יש לאוכלי כל, יש לטבעונים ויש לאלה שרוצים לחוש אמריקה. הכי ישראלי בעצם. בכרמלה מציעים: ׳מארז הכי ישראלי׳ הכולל המבורגרים, קבב, שיפודי פרגית וצ׳וריסו וכל זאת מהקצבייה של כרמלה אונליין. המארז מגיע עם מיקס פיצוחים שאין ציוני ממנו, ממרחים, פיתות, לחמניות המבורגר ומארז בירה מלכה במהדורה לכבוד החג. המארז עומד על 549 ש״ח. בנוסף, מציעים בכרמלה מארז טבעוני העונה לשם 'לא תרגישו בהבדל'. המבורגר ונקניקיות מבית ביונד מעט, שיפודי ירקות, סלטים, ממרחים, פיצוחים ובירה מלכה כמובן. 409 ש״ח. אה, ואחרון חביב לכל הישראלים שטרם ויתרו על החלום האמריקאי – מארז 'Wanna be America' הכולל המבורגרים לצלייה, תערובת תיבול לברביקיו, רוטב ברביקיו דבש צ'יפוטלה, קטשופ, צ'יפס מוכן לטיגון ולחמניות המבורגר כמובן (189 ש״ח).
לאתר 

המארז של כרמלה. צילום: סטודיו שלושת הדובים
המארז של כרמלה. צילום: סטודיו שלושת הדובים

4. בירבזאר | יום יום חג

לכבוד יום העצמאות מבשלת הבירה בירבזאר משתפת פעולה עם מבשלת הוויסקי הראשונה בישראל מילק אנד האני, זבת חלב ודבש אינדיד. שיתוף הפעולה מתבטא במארז מרגש העונה 'יש לי יום יום חג' והוא מכיל: 9 בירות קראפט ושיכרים ישראליים היישר מהמבשלה בקריית גת, בקבוק וויסקי סינגל מאלט קלאסי של מזקקת Milk & Honey הישראלית, מיקס מלוחים שבאים בול עם הבירה, מיקס נשנושים מקורמלים ממכרים לאיזון הטעמים, פותחן עץ מהודר המיוצר בעבודת יד וגם פופקורן למיקרו+תבלין בירה סודי. תמצאו שם גם ערכת על האש – נפנף כתום של בירבזאר+תבלין מיקס על האש ולסיום סיומת משקפי נצנץ מדליקות לחגוג איתן כמו שצריך.
209 ש״ח, לאתר 

בירבזאר. צילום: נעה גורביץ׳
בירבזאר. צילום: נעה גורביץ׳

5. דלי קרים | ולקינוח

רשת הגלידריות פוצחת בנוסטלגיה מרגשת עם טעמי גלידה שכל ישראלי גדל עליהם. פונצ׳ בננה ישן וטוב, מוקה וניל קלאסי ולוקס שמי שנולד אחרי האייטיז אולי לא יכיר, אך מדובר בגלידת שמנת טובה ומשובחה עם שברי אגוזים  ופירות הדר מסוכרים ומתוקים. בקיצור, כדאי להכיר. מחזירים עטרה ליושנה ובגדול. אהבנו.
את הגלידות ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת, במחיר 18 ש"ח לכדור 47 ש"ח לחצי ק"ג 94 ש"ח לק"ג. לאתר 

דלי קרים. צילום: נעם פריסמן
דלי קרים. צילום: נעם פריסמן