מה הדיבור? להט"בים, הממשלה שוב מנצלת אתכם

תבינו מה אתם חושבים: שלוש זוויות על ההחלטה של שר התיירות להשקיע 11 מיליון ש"ח לעידוד תיירות גאה. מה הוא אמר, איך הגבתם ומה אנחנו חשבנו על כל זה

ישראל גאה (איור: shutterstock)
ישראל גאה (איור: shutterstock)
31 במרץ 2016

הם אומרים

משרד התיירות ישקיע 11 מיליון ש"ח, פי עשרה יותר משנים קודמות, בקמפיין עולמי לקידום התיירות הגאה לישראל. שר התיירות יריב לוין אמר כי לקהילה פוטנציאל גידול משמעותי, וגורמים במשרדו הוסיפו כי התיירות הגאה היא זו שהכי פחות מושפעת מאירועים ביטחוניים ומכלכלה בעייתית. הקמפיין, בשיתוף גורמים מקצועיים ועיריית תל אביב, יציג את ישראל כמדינה ליברלית.

אנחנו אומרים

סחתיין על הכנות. הומואים זה כסף, וכסף אתם צריכים. אז מה אם בשאר השנה עשיתם הכל כדי שלא יהיה מצעד בירושלים והצבעתם נגד זכויות לקהילה, אפילו בחוק איסור הפליה סירבתם לכלול אותנו. מיניתם שרים הומופובים ועוד קיימת הבדיחה ההיא שנקראת "התא הגאה בליכוד"; אבל את תל אביב המנותקת אתם מגייסים באהבה.

אתם אומרים

לא הרבה. החייל היורה, ביבי נגד יגאל סרנה, תאיר ראדה, שקיות סופר בעשר אגורות – זה המון להכיל בשבוע אחד. אלא אם אתם שייכים לקהילה, ואז המרמרת חוגגת. כי הכסף יגיע לישיבות שגידלו בתוכן את שליסל, ברגע שהתיירים יתנדפו מכאן אנחנו נישאר עם צחנת הצביעות, ותכלס? הכי מפחיד אם יצליחו לגייס גם את דנה לקמפיין.

כתבו לנו: מה הדבר שהכי עצבן אתכם השבוע?
editor@timeout.co.il