מה לעשות בסוף השבוע? (29.1-30.1)

מסיבת הסיום של הקאנט, איחוד של ערן צור ורונה קינן והפגה לפני בג"צ הגז. יוצאים לסוף שבוע פעיל

ערן צור. צילום: שרון דרעי
ערן צור. צילום: שרון דרעי
24 בינואר 2016

לארה סנואו ברוטשילד 12

האינדי האלקטרוני ממשיך לבעבע בכל מקום, אפילו כאן, ויותר מכל ז'אנר – ממחיש שוויון מגדרי. והנה לנו – לא בדיה, אלא מציאות ממשית. באיחור אופנתי קפצה תל אביב על הרכבת לאוטופיה והתמלאה ביוצרות מלאות השראה שמתרוצצות בכל העיר כדי שנקשיב להן. לארה סנואו ביניהן, טובה לנו כמו לפיצ'פורק. לפרטים נוספים.

"דקהדאנס" מאת אוהד נהרין

75 דקות ללא הפסקה מבת שבע. ככה אוהד נהרין, מיסטר גאגא, רצה לפתוח את 2016 – באינטנסיביות, באמוציונליות אבל גם בשליטה. אנחנו מוכנים לכל ובעיקר לחיכוך עם תיירי העולם במתחם סוזן דלל. לפרטים נוספים.

[tmwdfpad]

הפגנה לפני בג"צ הגז

שומעים את הקול הדק-דק-דק הזה? נכון, זה ירון זליכה, שישבור לנו את מגש הכסף על הראש אם לא נצא מהבית בשבת ונתנגד במלוא הכוונה למתווה הגז. החיים הם מונופול, אבל חלאס. לפרטים נוספים.

קאנט – מסיבת הסיום

לכל אחד יש את הליין שלו שייסגור איתו מעגל, ואתם כבר יודעים – קאנט נועלים את השערים וממשיכים הלאה. היי אביחי פרטוק, נחש מה, אנחנו מחוסנים ולא נבכה! לעולם! עד שתעלה לעמדה! ותנגן לנו! זה רק אבק בעין! לפרטים נוספים.

ערן צור ורונה קינן

כשערן צור העלה את רונה קינן בת ה-18 לבמה לשיר את "קסיוס", כל מה שחשבנו אי פעם על מוזיקה ישראלית קרס לתוך עצמו. כבר עברנו הרפתקה אחת או שתיים מאז, אבל שום דבר לא היה נראה אותו הדבר בלי שני אלו – שמגיעים לקחת אותנו מהעננים פעם נוספת, ומגיע להם כל הריספקט על זה. לפרטים נוספים.