מה לעשות היום (2.8)

פסטיבל אנימציה וקומיקס בסינמטק, ערב מחווה לשירת מחמוד דרוויש, הצגה חינמית לילדים ועוד כל מיני דברים ששווים את הזמן שלכם היום

ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
2 באוגוסט 2016

פסטיבל אנימיקס 2016

יום חג לגיקים המקומיים בתחומי האנימציה, הקומיקס והקריקטורה: היום נפתח בסינמטק תל אביב הפסטיבל הבינלאומי שיימשך עד סוף השבוע, ובמסגרתו יתקיימו עשרות תערוכות, הקרנות, כיתות אמן ויריד דוכני קומיקס.
סינמטק תל אביב (שפרינצק 2). היום בין השעות 16:00-23:00. בימים רביעי, חמישי ושבת בין השעות 10:00 ל-23:00. יום שישי בין השעות 10:00-16:00

אולי דנון באוזןבר

אחרי שהשיק לפני כחודשיים בלבונטין 7 את אלבום הבכורה הנהדר שלו, "שתיקת האדמה", חוזר דנון לבמה עם שירי האלבום וחומרים חדשים. יוצר צעיר ומפתיע, כותב ומגיש בחסד. ואף מילה על שעוד לא מלאו לו 18.
אוזןבר (קינג ג'ורג' 48), 22:00, 30 ש"ח

ערב מחווה לשירת מחמוד דרוויש

בתגובה לסערה האחרונה מביתה של שרת התרבות, חנות הספרים "המגדלור" תקיים ערב מחווה לשירת מחמוד דרוויש בהשתתפות טל ניצן, נוית בראל, מחמוד אבו ערישה, ד"ר יובל פז, רפי וייכרט ואיבתיסאם מראענה מנוחין.
המגדלור (לבונטין 1), 20:00, כניסה חופשית

עוד כתבות שיוציאו אתכם מהבית:
מה לעשות החודש (אוגוסט) 
שלחנו את נועה בונה שיכורה לאוצר 
שברנו כוסות בספוטניק אבל הכל היה בסדר 

מסיבה: ספונג'ה

המסיבה החודשית של הליין הקבוע בספוטניק תתחיל כתמיד בסביבות 19:00 ותסתיים רק כשלכל הנוכחים יגמר הכוח לרקוד. על העמדה: בן מרקר, ארז סיקלאי ומידד סבו.
ספוטניק (אלנבי 122), כניסה חופשית

עם הילדים: "אדון חלום"

הצגת ילדים מוזיקלית המבוססת על שירי הילדים של לאה גולדברג, ע. הלל, לאה נאור ואחרים, המספרת את סיפורם של הצעצועים הקמים לתחייה ומקנאים ביכולתם של בני האדם לחלום.
יריד המזרח, נמל תל אביב, 18:30, מגיל 5. הכניסה חופשית

סרט: "סוסי פרא"

ארבעה רוכבים צעירים יוצאים עם חבורה של 16 סוסי מוסטנג פראיים למסע בן 5,000 ק"מ בנוף הפרוע של אמריקה. היי רגע, זה לא העלילה של "תעצרו את העיר, אני רוצה לרדת"? אז הנה גרסת הדוקו המודרנית. הפעם יש להם ווייז.
22:00, yes דוקו