מה לעשות היום (20.9)

סאטירה פוליטית, דחיינות אקדמית ופופ ערבי-צרפתי: יום שלישי הגיע עם מבול של אירועים ברחבי העיר

ריף כהן. צילום: הילה ווגמן
ריף כהן. צילום: הילה ווגמן
19 בספטמבר 2016

Off Grid Offline

התערוכה הראשונה בישראל של המוזיקאי קותימאן, שבמסגרתה מוצגת עבודתו שמורכבת מ-38 דקות ושש שניות של כ-100 סרטוני וידאו המהווים יצירה של ג'אז פסיכדלי ודנה בסדרת "ThruYou" הוויראלית שדרכה התפרסם קותימאן בעולם. התערוכה מפורקת לערוצים והצופה מוזמן ליצור לעצמו מיקס אישי או להקשיב ולהתמסר לאורקסטרה.

מוזיאון תל אביב לאמנות, שד' שאול המלך 27 תל אביב, 20:00

ריף כהן

אחרי שני סינגלים חדשים ולרגל צאת האלבום "A-La-Mente" (בטעם מנטה), מעלה ריף כהן מופע חדש שבו היא ממשיכה את השילוב הפופי שלה בין מוזיקה צפון אפריקאית, ערבית וצרפתית ורוקנ'רול.
בארבי, קיבוץ גלויות 52 תל אביב, 20:30, 85 ש"ח

מה נשתנה? כלום – ערב סאטירה פוליטית

ערב הצדעה לסאטירה הפוליטית הישראלית לדורותיה עם צאתו מחדש של הספר "zoo ארץ zoo?", ובעיקר לחבורת "זוארץ" של ב.מיכאל, חנוך מרמרי, קובי ניב, אפרים סידון ודודו גבע. בין המשתתפים בפאנל: אורי אבנרי, ניב, מרמרי, אלינה זפרן ויהודה נוריאל.

המגדלור, לבונטין 1 תל אביב, 20:00, הכניסה חופשית

דחיינות

המרצה יהודית כץ תשלב פסיכולוגיה חיובית, חקר המוח, שינוי הרגלים ומחקרים כדי להסביר למה אנחנו דוחים דברים, מי הם הדחיינים, באיזה סוג של דחיינות אתם דבקים ואיך דחיינים הצליחו לעבוד על עצמם ולדחות בלי לקרוא לזה דחיינות. ונוסף לכל – באילו שיטות נוכל להשתמש כדי להפסיק לדחות למחר.

המפלט של החוג הצפוני, חיים לבנון 54 תל אביב, 19:30, 40־50 ש"ח

לילה במוזיאון

סדרת הרצאות האמנות Creative Mornings חורגת מפורמט הרצאות הבוקר הקבוע ותקיים אירוע ערב לכבוד שבוע האיור. באירוע ישתתפו המאיירת מירב שחם והמאייר ואמן הרחוב כריסטופר קוצ'ר.
מוזיאון תל אביב לאמנות, שד' שאול המלך 27,  20:00

אנה

מחזה המבוסס על יומניה של אנה פרנק, ומביא את סיפורן של שתי משפחות יהודיות שהוסתרו במשך יותר משנתיים במחבוא באמסטרדם בזמן הכיבוש הנאצי. המחזה "ANNE" מוצג בתיאטרון אמסטרדם בהולנד, ונוצר ביוזמת ובשיתוף פעולה עם קרן אנה פרנק בעיר בזל שבשווייץ.
הקאמרי, שד' שאול המלך 19 תל אביב, 16:00, 220 ש"ח