מה לעשות היום (21.6)

אינדי-פופ אמריקאי,מופע סטנדאפ זוגי, מסיבות ומגוון סדנאות ברוח יום היוגה הבינלאומי. כל מה שיש לעשות ביום הכי ארוך בשנה בתל אביב

עזרא פורמן. צילום: יח"צ
עזרא פורמן. צילום: יח"צ

יום היוגה הבינלאומי

יום היוגה הבינלאומי נוחת במתחם התחנה, באירוע שיכלול מופע ריקוד הודי, מופע של הזמרת ליאורה יצחק, דוכני מכירה הודים ומגוון רחב של שיעורי יוגה בשיטות שונות. הזעה נעימה.
מתחם התחנה, 22:30-16:45, הכניסה חופשית

עזרא פורמן בבארבי

יוצר האינדי פופ האמריקאי, שהפך בשנה החולפת לכוכב גדול בבריטניה, מגיע לישראל ויספק את הדבר הכי קרוב לגלאם רוק שתוכלו לראות היום על במה. אה, והוא גם יהודי שומר מצוות. וקוויר.
בארבי (קיבוץ גלויות 52),  20:30, 125 ש"ח

טל פוגל באוזןבר

היוצרת הבאר שבעית הנהדרת תשיק את אלבומה השני, "אל החצר הגדולה", באוזןבר. בואו לשמוע כמה עוצמה יש בבחורה אחת קטנה, שהיא אגב גם גיטריסטית מעולה.
אוזןבר (קינג ג'ורג' 48), 20:00, 50־60 ש"ח

פעמיים כי טוסט

הסטנדאפיסטים נועה מנור שאוהבת מאוד לבלוס ולדפוק על זה בדיחות שמוציאות אותה שמנ… מצחיקה, ואלעד דוד שעושה סטנדאפ מוואן ליינרים הזויים באווירת מיץ' הדברג הגדול, השם יקום דמו.
קפה ביאליק (ביאליק 2),  22:30, 30 ש"ח

מופע ניו מדיה ב"עלמא"

לילך וחנה ליבנה, בת ואם, ישיקו את הספר "עמודו" במופע שנועד למצוא דרך אחרת להביא פרוזה לקהל.
"עלמא בית לתרבות עברית" (שד"ל 6), 20:00, הכניסה חופשית (באישור השתתפות בטלפון 054-9981022)

GALGO, אורי שוחט ודן אורבך בבוקסא

המפיק המוזיקלי וחובב הביטים, גלגו, יוצא מאחורי הקלעים לחגיגות יום הולדת מקפיצות ישבן. לשם כך הוא הזמין את יקירי הסצנה – אורי שוחט מההיפ-הופ ודן אורבך מהאלקטרוני. אחלה צוות.
בוקסא, שד' רוטשילד 31 ת"א, 22:00, הכניסה חופשית

אפריקנה ברדיו EPGB

צאו איתנו למסע בסאוונה. ליין אפריקנה החדש ברדיו עושה כבוד לאיפה שהרבה ז'אנרים מוזיקלים התחילו – אפריקה. על העמדה יחכו לכם קדוש, גלן הולמס ומעיין רחמים לערב שכולו ביטים אפריקאים אלקטרונים וקריאות שבטיות.
רדיו EPGB, שד"ל 7 ת"א, 22:00, הכניסה חופשית