מה לעשות היום (31.5)

ליין נשי חדש ובועט באוצר, ערב שירה להט"בית ומפגש חינמי לכל המשפחה בפארק בגין. המדריך היומי

PlayDead (צילום: Fima Shlick)
PlayDead (צילום: Fima Shlick)

אמזונה – מהדורה ראשונה

על חורבות בר ההר סיני קם לו אוצר. כך קוראים למקום החדש – אוצר, והיום יושק בו הליין הנשי "אמזונה" עם תקלוט של נועה ארגוב הנהדרת, לייב וי.ג'יי פרפורמנס של נטע לי פלדסמן ועבודות של קארין וויליגר, צילומים של בר אלון וקולאז'ים של אור אנגל.
אוצר, הר סיני 1 ת"א, שלישי 21:00. לפרטים נוספים

סַפְּפוֹאֶטִיקָה 2 – ערב שירה להטב"קית עכשווית

לכבוד שבוע הגאווה, גם השנה תולעת ספרים תקיים ערב שירה להט"בית. ישתתפו: מרדכי גלדמן, הילה להב, תמיר להב רדלמסר, תמיר גרינברג, מיטל זהר, שחר מריו מרדכי, חני כבדיאל, אופיר משרקי, אלון בר, יעל משעלי, עמרי לבנת, דוד מרחב, אייל שלום, יעל אייזנברג, דניאל באומגרטן. מוזיקה: דוד לביא.
תולעת ספרים, מזא"ה 7 ת"א, 19:30. לפרטים נוספים

PLAYDEAD בכולי עלמא

הצמד המוזיקלי, הביזארי והסוריאליסטי מגיע העירה זו הפעם השניה החודש להופעה העשויה מסיוטים של ילדים (ללא הבדלי דת, גזע ומין). צפו לעיקצוצים בכל הגוף ולאלבום החדש שבדרך.
כולי עלמא, מקווה ישראל 10 ת"א, 21:00. לפרטים נוספים

"מה עושים עם ג'ני"

ג'ני, אלמנה טרייה בת 75, מסרבת לקבל על עצמה את הזִקנה העגמומית והאפורה, ולחרדת בני משפחתה יוצאת לשרשרת הרפתקאות הכוללת ציור בעירום, מאהב צעיר והתמכרות לשמפניה.
הבימה, תרס"ט 2 ת"א, שלישי, 20:00, 220 ש"ח

סיפור רחוב – "החלילן מהמלין"

עוד מפגש בסדרת "סיפורי רחוב", המציגה לילדים סיפורים ושירים במקומות הומי אדם. הפעם השחקן אורן דסאו מספר לילדים על החלילן מהמלין, כי מה יותר בטוח מלשלוח את הילד לשמוע אגדה על אדם כריזמטי שסחף אחרי עכברים וילדים לתוך אגם, אשר מוצגת לילדים, על ידי אדם כריזמטי, ליד אגם.
פארק מנחם בגין תל אביב ב-17:00, הכניסה חופשית