מה לעשות השבוע? (28.2-5.3)

כל האירועים שיעבירו לכם את השבוע שהוא גם פברואר וגם מרץ

28 בפברואר 2016

ליין העצב – נופלים לטיפה המרה – לילה אחרון

העצב אין לו סוף, אבל לפברואר דווקא כן. זה אומר שהגיע הזמן לארוז את הממחטות, את הבוז ואת הציפרלקס ולהמשיך הלאה, לליין שאחרי ליין העצב. ליין ה"בסדר כזה". ייפרדו יחד אתכם: יובל הרינג, הילה רוח, קוסטה קפלן ותותי אקרמן. לפרטים נוספים.

עונה חדשה של "בנות"

אם נשבר לכם מהקונצים של לינה דנאהם, אם עשיתם מיוט לשושנה, אם מאסתם אפילו בג'סה וגם עברתם את גיל 25 – א ב ל אתם עדיין פאן של העונה הראשונה – סימן שהסוף עוד רחוק (2017). גירלז, עונה חמישית, ברינג איט און.

לינה דנהאם ב"בנות"

"Godlike – רוקדים בלי נדר"

ארקייד פייר שרו באלבום מספר 2 ש"הגוף הוא כלוב שלא מאפשר לרקוד עם מי שאוהבים". ואנחנו אוהבים את שוודיה. רוצים להכין לה ארוחת בוקר למיטה. לחצות איתה גשרים. לפנק באמבט. לרקוד איתה ולהתגבר על טראומת חוג הפאנקי ג'אז. אולי ערב מחול מאת ישראל אלוני ואודליה קופרברג, שיתוף פעולה מקומי-שוודי, יגרום לכל זה לקרות. אינשאללה. לפרטים נוספים.

סדרת הרצאות: ספרים שאהבנו

"הלו, הלו אבא" היה הספר הכי טוב שקראו לנו עד גיל 5 ואולי עד סוף החיים. בעולם אחר, צפונה מאיתנו, ילדים אהבו את "דוקטור דוליטל", "הנסיך הקטן" ו"שרה גיבורת ניל"י". בעיקר עבורם אבל גם עבור מי שאהב את הפינוק שלו זול, מתקיימת סדנת הרצאות ספרי ילדים שתיפתח עם "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות". היי, חנה הורן! לפרטים נוספים.

עמית ולילך נכנסות לפורמיישן – סטנדאפ

סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי, אוקיי, סליי – סוואג. מתוך "פורמיישן" של ביונסה, שהוא גם מקור ההשראה הנצחי של ערב הסטנדאפ על שם עמית הרשקוביץ ולילך ברנע לשם בקפה חלוצה. יחמם: ביל גייטס (= עדן יואל). לפרטים נוספים.

יריד תקליטים ברומנו

ממשיכים לקדש את הוויניל ביריד תקליטים ברומנו, עם דוכנים לחובבים ובמחירים נעימים. תקליטים מאמריקה, הופעת ג'אז ופינה חמה  לחולי האודיופיליה. בונוס: על העמדה ישלטו האספנים והסוחרים – שהם בעצם אתם.לפרטים נוספים.