מה לעשות השבוע (1.3־7.3)

הופעות, הקרנות סרטים מיוחדות ועוד אירועים שיעשו לכם את השבוע

ליונל ריצ'י (צילום: איי די לישראל)
ליונל ריצ'י (צילום: איי די לישראל)

ליונל ריצ'י

אגדת האר'נ'בי חוגג יומולדת 70 ואנחנו חוגגים את הופעת הבכורה שלו בישראל. הוא יבצע ממיטב להיטיו, בהם "Hello" ו־"Three Times a Lady" מימי הקומדורז. במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי הוא גם יתארח אצל סטיבי וונדר בפסטיבל British Summer Time בלונדון, אם בא לכם להתארגן על חופשה מושלמת. באוגוסט יוציא ריצ'י אלבום חדש בשם Hello From Las Vegas.
היכל מנורה מבטחים, שני (2.3), החל מ־390 שקל

פסטיבל התרבות הרוסית

פסטיבל M.ART מתקיים לראשונה בישראל ובא לחגוג את התרבות הרוסית בתיאטרון, אופרה, בלט, מחול עכשווי, מוזיקה וקולנוע. במשך שבועיים יארחו תיאטרון הבימה, מרכז סוזן דלל, בית האופרה, הקונסרבטוריון ומוזיאון תל אביב לאמנות יצירות של השמות הבולטים בעולם דובר הרוסית – בהם ולדימיר מרטינוב, אנדריי מוגוצ'י וטטיאנה בגנובה.
ברחבי תל אביב, החל משלישי (3.3). לפרטים נוספים

האנדלוסית לילדים

התזמורת האנדלוסית אשדוד מארחת את הקרקס של פנטלון שישלב מוזיקה ומסכות בסגנון קומדיה דל ארטה. אחלה דרך לחשוף את הילדים לסגנון מוזיקלי שאין בטיק טוק.
מוזיאון תל אביב, רביעי (4.3) 18:00, 65-75 ש"ח

יוסי צברי

נסיך הספוקן וורד מגיע לחפלה עם הלהקה שכל כולה גרוב תימני ומילים ששורפות כמו סחוג על הלשון.
צוותא תל אביב, ראשון (1.3) 21:00, 80-100 ש"ח

מי מפחד מקולנוע נשי

סינמטק תל אביב ממלא את התכנייה בסרטים של נשים, על נשים ולמען נשים. באירוע הפתיחה (4.3) יהיו הרבה דיבורים ואז יוקרן "הפסנתר" של הבמאית ג'יין קמפיון, שזכה בשלל פרסים ובהם שלושה אוסקרים. לכו להתעדכן באתר הסינמטק.
סינמטק תל אביב, 4.3-15.3

רחלי רוטנר

הטרול הכי מוצדק בסושיאל עם ההרצאה הכי מעצבנת בעולם על ההיסטוריה של ההטרלה, איך היא מתקשרת לאקטיביזם ומתי היא עוברת את הגבול. אחר כך יוקרן "איש על הירח".
סינמטק תל אביב, חמישי (5.3) 20:00, 42 ש"ח

פורים מידברן

קהילת המידברן לא פוסחת על פורים, ומארגנת כאן 12 שעות של חזרה לעתיד. מה יהיה? מתחמי משחק, סלון, במה וצ'יל, וכמובן מסיבת ריקודים. החדשות הטובות: מותר לעשן.
אולמות וחצרות האירועים שבע וקולטורה, ראשון (1.3) 20:00 עד שני (2.3) 20:00, 130-180 ש"ח

נומקה

נועם סדן הפציעה בתחילת־אמצע העשור כאמנית סולו, סינגר סונגרייטר ששרה באנגלית. בשנה האחרונה היא מופיעה ללא הפסקה עם ההרכב החדש שלה Nomke, סופרגרופ אינדי כל-נשי, ואלבום הבכורה פשוט מהמם. אורחת: קובארי.
השקת אלבום בתדר, רביעי (4.3) 21:00, כניסה חופשית

ישי טברנק והאחים צברי בהופעה אקוסטית

יש צורך להוסיף מילים?
לבונטין 7, שישי (6.3) 22:30,

הילה רוח

אהובתנו והלם העתיד עושים קפיצה ראשונה לכולי עלמא, חינם חינם.
כולי עלמא, שלישי (3.3) 21:00, כניסה חופשית