מה מזמינים היום: את הממזר הקטן וטעים של שוק ההמבורגרים המקומי

ליטל בורגר שופ | צילום: מאור בר
ליטל בורגר שופ | צילום: מאור בר

אל תתנו לשם של המקום הזה להטעות אתכם - ההמבורגר שלהם הוא חתיכת ממזר טעים, הצ'יפס שלהם מתובל בהפתעות והתוספות ניתנות ביד רחבה. היום תומכים בעסקים קטנים, או לפחות בכאלה שקוראים לעצמם קטנים. לדעתנו זה נחשב

לתל אביב יש אינספור כינויים, רובם אפילו מחמיאים, אבל משום מה עדיין לא קוראים לנו "בירת ההמבורגרים של ישראל". למרות שטכנית, ברור שזה נכון – לא רק שיש בתל אביב את היצע ההמבורגרים הכי גדול במדינה, יש לנו גם את ההמבורגרים הכי טובים. אולי אם נמתג את עצמנו כך, נוכל להילחם יותר בקלות בסנטימנט האנטי תל אביבי שמתפשט בארץ. מי יכול לשנוא עיר של המבורגרים? רק משוגעי בריאות, וזה גם ככה אנשים שלא חשוב לנו להתחבב עליהם.

ההמבורגר של ליטל בורגר שופ (צילום: יחסי ציבור)
ההמבורגר של ליטל בורגר שופ (צילום: יחסי ציבור)

בכל אופן, יוצא שמרוב המבורגרים לפעמים קל לפספס הפתעות קטנות וטובות, וזה בדיוק הקטע של ליטל בורגר שופ (או "חנות ההמבורגר הקטנה"), שמציעה בדיוק שני סוגי המבורגר (וגם כריך עוף מטוגן ראוי לשמו), אבל מצטיינת בעשייתם ובחווית הארוחה הכוללת. מה הכוונה? ובכן, כל המבורגר מוגש תמיד עם שלושה טופינגז ללא תוספת תשלום, והתוספות מיוחדות – שום קונפי, בצל בטמפורה, ריבת בצל, צ'ילי מסוכר ועוד. אפילו הצ'יפס שלהם מתאמץ להפתיע עם תיבולים ייחודיים, למשל תיבול הבייקון טלה, או תיבול  של עשבי תיבול, שום והדרים. ומתחת לכל זה, יש פשוט המבורגר טעים מבשר איכותי, וחוויה מושלמת במשלוח. גאווה לעיר ההמבורגרים.

ערימה של סופרלטיבים. ליטל בורגר שופ (צילום: יחסי ציבור)
ערימה של סופרלטיבים. ליטל בורגר שופ (צילום: יחסי ציבור)

מנה מומלצת? יש מעט מאוד עסקים עם קונצנזוס מובהק כמו הבלומנת'ל בורגר של הליטל בורגר שופ. אל תוותרו עליו, ואל תדלגו על תוספת הצ'ילי המסוכר (58 ש"ח).
יש אופציה לטבעונים? לגמרי, אפילו שתי אופציות (זה נשמע מעט, אבל בהתחשב באופציות לאוכלי הבשר, זה חצי תפריט). תוכלו לקחת המבורגר מרידיפיין מיט או המבורגר ביונד (57 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט, במשלוחה, בתן ביס ובאתר
ואם לא בא לי? אז אפשר תמיד לסמוך על אחד מהכריכים האיטלקיים הנהדרים האלה, אבל גם ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו בטוח יש מה שתרצו לאכול.