מה מזמינים היום: פסטה טובה במשלוח היא מוצר צריכה בסיסי

דרך הפסטה. "פסטה ויה". צילום: מתוך עמוד הוולט של פסטה ויה
דרך הפסטה. "פסטה ויה". צילום: מתוך עמוד הוולט של פסטה ויה

זה מוזר, לא? הרי פסטה היא אחד מהמאכלים הבסיסיים האלו שכולם אוהבים, ובכל זאת יש מעט מאוד מקומות בעיר שבאמת משקיעות בפסטה במשלוח. אבל המקום הפשוט הזה מוציא פסטות פשוטות, מדויקות ובמשלוח, שזה כל מה שרצינו לאכול להיום

למה כל כך קשה להשיג פסטה טובה במשלוח בישראל? כלומר, על פניו זה לא אמור להיות בעיה לארוז ולשלוח פסטה, ובאמת יש כמה מסעדות שעושות את זה סבבה – אבל רובן מסעדות שמחזיקות מגוון מנות אחרות שמוצלחות יותר במשלוחים. מסעדות פסטה, לעומת זאת, אין יותר מדי מרשימות בוולט. איכשהו נראה שרוב האיטלקיות שבאמת אמורות לקלוע לקהל חובבי הפסטות לא בהכרח מחפשות משלוחים, וכדי למצוא פסטה טובה באמת תאלצו אשכרה לצאת מהבית. בושה.

>>

עם זאת, יש מקום אחד שעדיין שמור לנו במועדפים של הקרבונרה. אולי זו הנוסטלגה למסעדת פסטה מיאה (הגלגול הקודם שלו), ואולי זה סתם כי אנחנו אוהבים פסטה פשוטה וטובה, בלי בולשיט – אבל בכל פעם שהזמנו משלוח מ"פסטה ויה", אנחנו מבסוטים. זו לא מנת הפסטה הכי מושלמת בעיר, אבל זו מנת פסטה שמגיעה תמיד טוב במשלוח, מספקת את כל צרכי הפחמימות והרוטב שלנו. וגם אם היא לא מסעדת עלית, היא כן דואגת לנו לאוכל מנחם בכל פעם, ועל זה נאהב אותה לתמיד.

מנה מומלצת: קשה מאוד לסרב לקרבונרה, גם אם היא "רק" קרבונרה עם חזה אווז. אבל מה לעשות – שמנת, חלמון, פרמז'ן, חלום (74 ש"ח). 
יש אופציה לטבעונים?
בפסטה ויה דאגו ללא פחות מ-7 מנות טבעוניות, ביניהן בולונז טבעוני, כמה מנות על בסיס שמנת טבעונית ואפילו גרסה להרכבה עצמית (החל מ-45 ש"ח, בהתאם לתוספות).
איך מזמנים? סניף בן אביגדור או סניף אבן גבירול
ואם לא בא לי? יש לנו בדיוק את הפיתרון! כי הוא תמיד הפיתרון שלנו – המבורגר מצטיין שהצליח להפתיע אותנו בכל מבחן טעימה. אבל אם לא בא לכם קציצה בלחמנייה, יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.