מה מזמינים היום: את אחד המדורגים הכי גבוהים בוולט, ובצדק

מעורב במשהו מצוין. מעורב אלגרה. צילום: מתוך עמוד הוולט של אלגריה
מעורב במשהו מצוין. מעורב אלגרה. צילום: מתוך עמוד הוולט של אלגריה

גם אנחנו הופתענו מעצם העובדה שאחד המקומות שמדורגים הכי גבוה בשירות המשלוחים הוא בכלל בית קפה-מעדנייה טבעונית, אבל אחרי שטעמנו הכל הפך להרבה יותר ברור. בקיצור, תזמינו לעצמכם משהו מפנק, אבל גם בריא איכשהו. נראה לנו

לאמריקאים יש ביטוי שניתן לתרגם בתור מחמאה עם היד האחורית, אבל בפועל משמעותו היותר נכונה היא מחמעלבון – מחמאה שמסתירה בין השורות ניסיון להעליב. ואנחנו יודעים שעבור טבעונים, הביטו הכבר קלישאתי "זה לא מרגיש טבעוני" הוא מחמעלבון מוחלט, כי הוא מרמז שאוכל טבעוני לא טעים. אז תנו לנו להגיד את זה בבירור – המשלוח הבא, שעל פי דירוג וולט הוא אחד מהמשלוחים הכי טובים בעיר, מרגיש טבעוני. ומרגיש טעים רצח. שיט, ממש רצינו ארוחה בלי רצח להיום.

בכל מקרה, במעדניה-בית קפה אלגריה כנראה פיצחו איזה גנום סודי בירקות, כי המנות שהם מציעים עשירות וצבעניות כמו שלא ראינו הרבה אוכל (טבעוני או לא), והתחליפים שהם מציעים במעדנייה די מעיפים את הראש מרוב שהם מצליחים לדמות, ואף לעקוף, את מה שהם מחקים. אבל המנות עצמן לא מנסות לחקות, אלא בונות משהו חדש מחומרי הגלם, והתוצאה היא ארוחה אמנם קצת יקרה (בכל זאת, אוכל טבעוני מפונפן זה יקר), אבל ממש טעימה ומפתיעה.

מנה מומלצת: מהמנות שטעמנו מהמקום, המצטיינת היתה ללא ספק "מעורב אלגריה" – פיטריות שיטאקה, שמפניות וטופו עם בצל מקורמל ותבלינים על אורז בסמטי מלא, טחינה גולמית ואיולי חרדל (68 ש"ח). זה טעים ברמות ומרענן לאללה.
יש אופציה לטבעונים? חחחחחחח. "אופציה". כן, יש "אופציה".
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אם אתם אוכלי בשר שיכולים לעבור את היום רק עם זה, אז אולי תרצו להינות מלזניה בשרית עמוסה. ואם לא, יש עוד המון דברים טובים ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, אז אולי שם תמצאו משלוח יותר לטעמכם.