מה מזמינים היום: מילה אחת, שלוש אותיות וכל האווריריות שרק רצינו

שלח לי באן בענן. וונג. צילום: עמוד האינסטגרם vongisrael
שלח לי באן בענן. וונג. צילום: עמוד האינסטגרם vongisrael

באן באן באן, אוורירי כמו קשת בענן. והיכן ניתן להשיג באן כה מעודן? במשלוח כמובן. ממש כאן. במסעדת וונג הוותיקה (סליחה, נגמר לנו החרוז) שיודעת איך לאוורר לנו את הבאן, ולמלא אותו בכל טוב, ולשלוח מנה שהיא פיור פאן. היינו חייבים חרוז אחרון

בשקט בשקט, מסעדת וונג פועלת כבר 11 שנים, מספקת את בשורת האוכל הויאטנמי שלה לכל באי רוטשילד ותופסת עוד מקום בזירת הקולינריה המקומית. כבר דיברנו במהלך השנה האחרונה לא מעט על מיזם "פוד טרמינל" מבית וונג, שיצר ערימת המבורגרים מפתיעים וקונספט משלוחים משתלם לאללה – אבל אל לנו לשכוח את המקור. ובהחלט יש מה לזכור.

המטבח הוויאטנמי עבר בוונג התאמה לטעם הישראלי, ובעצם הפך אותו למוצר מתוקתק ומקצועי מפס יצור שלא מרגיש כמו יציר פלסטיק. כלומר, הם הכניסו מקצועיות לתוך הבאן, וזו באמת המנה שאנחנו תמיד חוזרים אליה – גם כי היא אוורירית וקלילה, וגם כי הרכות הזו, במפגש עם בשר מתובל היטב, עושה חתיכת ארוחה. תארגנו לעצמכם עוד איזה סלט פפאיה מוצלח, וזכיתם בכל הקופה.

 

מנה מומלצת? יש הרבה מנות מעניינות בוונג, אבל באנו עם חשק לבאנים – ולכן נלך על באן ביף, או בשם השני האהוב עלינו – "ענן בקר". בשר בקר מפורק בבישול ארוך, מוגש בשני באנים עם איולי אסייתי, כוסברה, צ'ילי ובצל ירוק (64 ש"ח). חוץ מזה, אם אתם במשרד, יש דיל משתלם לאללה בוולט – 9 באנים במחיר של 261 ש"ח.
יש אופציה לטבעונים? בטח, בכל זאת – מדובר במסעדה אסייתית רצינית. יש, כמובן, גם מנת באן טבעונית לרשותכם (64 ש"ח) עם טופו בהשריית צ'ילי חריף, שום וסויה. ויש, כמובן, עוד הרבה אופציות. יאי!
איך מזמנים? בוולט ובאתר
ואם לא בא לי? לא בקטע של אסייתי? אז אולי אתם בקטע של פיתה? כי מי לא בקטע של פיתה? טוב נו, יש מלא פיתות מעולות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.