מה מזמינים היום: שקשוקה לטובת הבריאות. כלומר, הבריאות הנפשית

תנו ניגוב ותתפנקו. "ד"ר שקשוקה" (צילום: אנטולי מיכאלו)
תנו ניגוב ותתפנקו. "ד"ר שקשוקה" (צילום: אנטולי מיכאלו)

את השבוע ראוי להתחיל לאט, בסבלנות ובניגוב של תחתית צלחת שקשוקה עם פחמימה חמימה. רק דמיינו את תערובת הטעמים הקסומה הזו נוטפת מפרוסת לחם ונוחתת בפה שלכם וכבר תרגישו יותר טוב. קדימה, זו הוראה מהדוקטור

בואו ניגש ישר לעניין, כי זה היום האחרון לפני סופ"ש שהוא גם חג ולאף אחד אין סבלנות לכלום – זה ימים לא פשוטים, אפילו מתישים, ואתם צריכים משהו סופח, מנחם, חמים וטעמים. אתם צריכים שקשוקה. וכמה טוב שהדוקטור היקר בינו עושה משלוחים. כלומר, לא בינו עצמו, אלא דרך וולט. זה יהיה מאוד מוזר אם בינו יסתובב ברחבי העיר בקטנוע, מספק שקשוקה לאנשי העיר הקטנים. מוזר, אבל גם חמוד. אוקי, נראה לנו שחשבנו עכשיו על סרט סטודנטים חדש.

>> לבקשת הקהל: מרלן הגיע לת"א כהמבורגר, ותראו מה עשיתם ממנו

בכל מקרה, השקשוקה של בינו גבסו היא כל כך מיתולוגית עד שאין שום צורך לספר את הסיפור שלו מחדש, או אפילו לעדכן אתכם כמה טעימה היא עם פרוסת לחם דחוסה. אתם כבר יודעים, ואם לא טעמתם בעצמכם, אז בטוח שמעתם. אז מה שאנחנו באים לספר לכם זה שאתם רוצים שקשוקה, ואם לא שקשוקה, אז אתם בהחלט רוצים את אחת ממנות השווארמה הנהדרות של בינו. כך או כך, זה הסיפתח המושלם לסופ"ש מוצלח יותר. וכולנו צריכי את זה. אנחנו, למשל, שבורים שכבר הקדימו אותנו ברעיון לסרט על בינו השליח.

מנה מומלצת? כמובן שאי אפשר להתעלם ממנת השקשוקה הקלאסית (52 ש"ח), אבל אם תשאלו אותנו, המנה הכי משתלמת היא חומוס שווארמה כבש. היא קצת יקרה (75 ש"ח), אבל יחד עם הסלטים, הפיתה והתוספות מדובר במנה שמספיקה לשתי ארוחות לפחות.
יש אופציה לטבעונים? על חומוס שמעתם? ברור ששמעתם. החומוס של בינו מצוין, אבל אם עדיין יש לכם קרייב לשקשוקה, יש שקשוקה טבעונית בלי בצים, אבל בתוספת פטריות (62 ש"ח).
איך מזמינים? בוולט, כמובן.
ואם לא בא לי? אוקי, לא כולם רוצים שיהיה להם טעים. סתם נו, בטוח שתהנו ממשהו מהנה ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. ידאגו לכם כבר שם.