מה מזמינים היום: מהמעדניה אל הבגט, לכריך הזה יש המון מה לתת

אתה חייב לי נקניקיה. הכריכים של ליגורי. צילום: מתוך עמוד הוולט של ליגורי
אתה חייב לי נקניקיה. הכריכים של ליגורי. צילום: מתוך עמוד הוולט של ליגורי

קשה מאוד להתחרות באיכות חומרי גלם של מעדנייה טובה, וכשהמעדנייה אורזת את כל הקסם הפרוס שלה בבגט פריך, אנחנו מרגישים באירופה. ככה לפחות גרם לנו להרגיש כריך הנקניקים הנהדר הזה, ואנחנו אוהבים איך שכריך נקניקים גורם לנו להרגיש

11 בפברואר 2024

לפעמים אנחנו מרגישים צורך להגיד תודה לאלוהים על מעדניות. מדובר הרי במקדשי אוכל, המיטב של המיטב של מה שאפשר להכניס לבטן. עבור מי שחובב גבינות ונקניקים (סליחה טבעונים), להיכנס למעדניה יגרום גם למבוגר הכי ציני להרגיש כמו ילד בחנות ממתקים. וזו בדיוק התחושה שמקבלים כשנכנסים למעדניית ליגורי, הממוקמת בצפון דיזנגוף ומרגישה כמו כוך מנחם שיעטוף תכם בגבינות, נקניקים וממרחים עד שתלכו לישון. אבל לפני שתרדמו בצהריים, לא כדאי לפספס את הכריכים שלהם.

ליגורי. צילום: אנטולי מיכאלו
ליגורי. צילום: אנטולי מיכאלו

לפני כחודש מבקר אוכל הרחוב שלנו ראה שליגורי הגיעו סוף סוף לוולט, וניגש לנסות את כריך הנקניקים שלהם, וגילה ביס שראוי להודות עליו לאלי המעדנייה: "זה היה כריך שהגשים את כל חלומות הויטרינה האירופאית שהיו לי – מפוצץ בטעמים שמתפשטים בפה ככל שלועסים יותר, נע בין החריפות המצוינת של האיולי לטעמי הבשר המאוד איכותי, שגם בפרוסות דקיקות מצליח לתת קיק, כשתוספות הארטישוק, הפלפל והקורנישונים מספקות שכבה מרקמית מצוינת".

אירופה, תאכלי ת'לב. הכריכים של ליגורי (צילום: מתוך עמוד הוולט של ליגורי)
אירופה, תאכלי ת'לב. הכריכים של ליגורי (צילום: מתוך עמוד הוולט של ליגורי)

מנה מומלצת? איפה הייתם? בואו נגיד את זה ככה: סלמי כפרי, הודו, בריסקט, ארטישוק, פלפל כבוש וקורנישונים עם איולי פיקנטי בבגט איכותי. 46 ש"ח, תענוג נדיר.
יש אופציה לטבעונים? לא ממש, סליחה חברים. אבל לצמחונים יש ארץ שלמה של כריכי גבינה נהדרים. כריך הקממבר, למשל, הוא תענוג נדיר (46 ש"ח).
איך מזמיניםבוולט, במשלוחה או באתר
ואם לא בא לי? אז מה דעתכם על פיצה? מי יכול לסרב לפיצה? כי אנחנו לא. אם אתם מסרבים לפיצה אז אולי כדאי לקבוע את הפישה הזאת עם הפסיכולוג שתכננתם, או לפחות לחפש משהו להזמין מרשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. יש מי שאומר שזה מחליף טיפול.