מה מזמינים היום: כריך שצריך לפרוק עבורו לסת, אבל שווה את זה

אמאל'ה איזה מבנה. צילום: עמוד האינסטגרם של "רחל בשדרה"
אמאל'ה איזה מבנה. צילום: עמוד האינסטגרם של "רחל בשדרה"

הם הגיעו מירושלים כדי לנצח את החיך התל אביבי - מפלצות הנדסיות שמאגדות יחדיו מספר דו ספרתי של מרכיבים תחת לחמנייה אחת - ויש מצב שהם ניצחו. וכן, זה די מאתגר לקחת ביס, אבל המאמץ משתלם ברגע שהכל פוגע בבלוטות הטעם

בסך הכל, אנחנו אנשים די סגפנים. לא צריכים הרבה – רק את השקט שלנו, קצת מוזיקה ושליח אוכל שמתדפק על דלתנו. נזירים של ממש. אבל אם כבר מזמינים משלוח, למה להצטנע? אתם משלמים כסף טוב, מגיע לכם תמורה לכל אגורה. ו"רחל בשדרה", דוכן הסנדוויצ'ים המיוחדים של רחל בן אלול (שאולי מוכרת לחלקכם מהעונה החמישית של מאסטר שף) בהחלט משתמש בכל אגורה שאתם משלמים כדי לדחוס כמה שיותר מרכיבים לתוך סנדוויצ'י הענק שלהם.

אלו סנדוויצ'ים מוגזמים בטירוף, כנראה המוגזמים ביותר שמוגשים בעיר – מצעד בלתי נפסק של רכיבים שעשוי לגרום לראשכם הסתחרר ולרגליים להתקפל תחת כובד ההתרגשות. והיופי הוא שעם כל העומס הזה, התוצאה בפועל היא ביס מיוחד שמצדיק במידת מה את ההגזמות. כל ביס בכל סנדוויץ שונה, משחק פינג פונג טעמים עם לפעמים עד 31 משתתפים (כלומר, זו כמות הרכיבים, לא כמות האנשים שאוכלים את אותו הסדנוויץ). זו חוויה מיוחדת שלא חוויתם מכריך, ולמרות שיש מי שזה טיפה יותר מדי עבורם, אנחנו לא כאלה ומוכנים להישבע בשם הכריך קממבר המצוין, שלא לדבר על הכריך שמתחבא במנה המומלצת שלנו, ממש אחרי התמונה המופרעת הזו של כריך מעשן.

איך מכניסים 30 מרכיבים לסנדוויץ' אחד. רחל בשדרה (צילום: אסף קרלה)
איך מכניסים 30 מרכיבים לסנדוויץ' אחד. רחל בשדרה (צילום: אסף קרלה)

מנה מומלצת? יש באמת המון אופציות מסקרנות ומיוחדות אצל רחל, אבל אסור לפספס את "רחוב בוקאדו" (61 ש"ח), שבאופן מפתיע, מכיל הכל חוץ מאבוקדו. מה זה הכל? קחו נשימה: גבינת רוקפור, חמאת כמהין, רוקט, נענע, כרוב, אשכולית אדומה, תפוז, גאודה, מרמלדת חבוש, בצל, קרפצ'יו סלק בשום ודבש, שקד ספרדי, קרם לימון, צימוקי שרי, עגבנייה טרייה, צנונית, בצל סגול, פסטו פיסטוק, פרמז'ן, חריף וגרידת לימון. זהו, אתם יכולים לחזור לנשום.
יש אופציה לטבעונים? וואי, מלא. למעשה, רחל הפכה למפורסמת בין היתר בזכות מגוון האופציות הצמחוניות/טבעוניות שלה. עבור טבעונים, "טבעוני אחר" (59 ש"ח) מצדיק את שמו, ועבור צמחונים, רוב הכריכים נגישים, למעט אלו עם הדגים.
איך מזמינים? בוולט או בתןביס.
ואם לא בא לי? רגע רגע, אין צורך לצעוק על אף אחד. תמיד יש פיתרון. נגיד, המלצנו לכם על ההמבורגר של חינאווי, כי הוא כיף לאללה. אבל אם גם זה לא טוב לכם, יש לנו רשימה מלאה של משלוחים מושלמים למלא אתכם בכל טוב.