מה מזמינים היום: מצידנו תקראו לזה איך שתרצו, העיקר שזה זול וטעים

הליכה קצרה. ווק ריפבליק. צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה
הליכה קצרה. ווק ריפבליק. צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה

יש מי שקורא לזה נודלס, יש מי שעדיין מכנה את זה מוקפץ, ויש אפילו אלה שמכנים את זה ווק אוף שיים - אבל קשה לעמוד בפני המשיכה המונוסודיום גלוטומטית של האוכל המנחם הזה. לא כל יום צריך מסעדת שף, לפעמים אפשר וצריך להתפנק גם עם טראש כיף

זה נכון, לרוב אנחנו נהיה הראשונים להפציר בכם להינות מהאוכל, להשקיע בפיין דיינינג ולא לוותר לעצמכם על האוכל הטוב ביותר שאתם יכולים לטרוף. אבל לפעמים גם אנחנו, אכלנים מדופלמים שכמונו, נכנעים לזול יותר, הטראשי יותר, הסוגר-פינה המושלם ביותר – מונוסודיום גלוטומט טהור ונוצץ שמוגש בתוך ריבוע קרטון בליווי צמד מקלות אכילה. או במילים אחרות – מוקפץ פשוט. כלומר, היום כולם קוראים לזה ווק, אבל אנחנו הישראלים יודעים לזהות מוקפץ כשהוא פוגע בבלוטות הטעם שלנו.

>> תור הזהב של הלחוח: 7 חומרי גלם טרנדיים שיעזרו לכם לבשל כמו שף

"ווק ריפבליק", הרשת שמקפיצה מוקפצים זולים, היא ממש לא האופציה הכי טובה לאוכל אסייתי בעיר. אבל היא בהחלט הגו-טו שלנו כשאנחנו רוצים מנה חמה, מנחמת וטראשית לגמרי. הרטבים מתקתקים בהגזמה, הנודלס לא ברמה מרשימה והאווירה היא אוכל של לפני עשרים שנה – אבל נשקר אם לא נגיד שזה טעים לנו. למה? כי לפעמים זה בדיוק מה שצריך, במיוחד אם אתם בהאנגאובר. חוץ מזה, המלצנו השבוע על כמה מנות יקרות למדי למשלוח, וטוב לזכור שזול לא אומר בהכרח רע. לפעמים הוא רק אומר טראשי.

מנה מומלצת? כל המנות של ווק ריפבליק טראשיות ומנחמות בדרכן, אבל אנחנו ספציפית מאוד אוהבים את הצ'יקן סאטה נודלס (52 ש"ח. אוקי, לא הכי זול) ברוטב קוקוס וחמאת בוטנים. יאמי.
יש אופציה לטבעונים? ישנו תפריט צמחוני נרחב על בסיס רידיפיין מיט, כשחלק מהמנות מוגשות גם בגרסה טבעונית.
איך מזמינים? ישנם מגוון רחב של סניפים ברחבי העיר, אז הכי בטוח ללכת על האתר של הרשת ולמצוא את הסניף הקרוב לביתכם. אבל אפשר גם למצוא בוולט.
ואם לא בא לי? בסדר, קחו נשימה – מגיע לכם גם משהו איכותי. ויש המון ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. ידאגו לכם כבר שם.