מה מזמינים היום: גם כשהכל נהיה קשה, תמיד יהיה לנו חומוס

מסבחה שהיא מהפכה. חומוס עלי קרוואן אבו חסן (צילום: אסף קרלה)
מסבחה שהיא מהפכה. חומוס עלי קרוואן אבו חסן (צילום: אסף קרלה)

"מה היא אהבה?", שאל אותנו פעם שיר ישן - והתשובה תמיד היתה ותמיד תהיה חומוס, והחומוס הזה הוא האהבה הכי טהורה. ועל אהבה אמתית כמו חומוס אין סיבה שתוותרו, כי את החומוס הכי מיתולוגי בתל אביב אתם תמיד רוצים להזמין

חמים כמו חיבוק טוב, טעים כמו נשיקה, גרגרי כמו מעשה אהבים (למה, חיי המין שלכם לא גרגריים? אתם מפספסים). חומוס היא מנת האהבה המושלמת, בין היתר, כי היא מנת חלוקה מושלמת, דייט מינימליסטי מהחלומות – וגם מנה מושלמת לרווקים, כי הם יכולים להזמין בכיף עוד בצל לנגב איתו. ואין כמו לפתוח את הסופש עם אהבה.

ואל תשלו את עצמכם, כי בכל הנוגע לאהבה, הכי נכון ללכת על הקלאסיקות. אבו חסן, עלי קרוואן, החומוס המושלם – איך שלא תקראו להם, הם יבואו להאכיל אתכם במנה כל כך מושלמת שהיא תגרום לכם לכתוב שירי אהבה לחומוס כאילו הייתם נייג'ל האדמו"ר. זו מנה שאתם יודעים שאף פעם לא תאכזב, תשכח או תוותר עליכם. היא תמיד תהיה שם לספק אהבה, ולכן אתם רוצים להעביר יום רומנטי בחברתה. רק תרגיעו עם הבצל במידה, כי אם יש מישהו שם שאוהב אתכם, אל תתעללו בו.

אבו חסן (צילום: אנטולי מיכאלו)
אבו חסן (צילום: אנטולי מיכאלו)

מנה מומלצת? מי אנחנו שנגיד לכם איך להזמין את החומוס שלכם? כל אחד והאהבה שלו, שתעלה 25 ש"ח למנה.
יש אופציה לטבעונים? נו מה, זה חומוס.
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? אז כנראה שמתאים לכם משהו בשרי יותר? כי אנחנו בטוחים שתמצאו את הדייט שלכם ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.