מה מזמינים היום: את הארוחה שנועה קירל התפנקה עליה אחרי הגמר

מעושן קלות, ממש כמונו. מנות ה"סמוקי" של מקדונלדס. צילום: יח"צ מקדונלדס ישראל
מעושן קלות, ממש כמונו. מנות ה"סמוקי" של מקדונלדס. צילום: יח"צ מקדונלדס ישראל

מה עושה כוכבת הפופ הגדולה יותר בישראל שניה אחרי שהיא נוחתת במקום השלישי והמכובד של תחרות האירוויזיון? טוב זה קל - היא נוסעת לדיסנילנד. כלומר, לדיסנילנד של ההמבורגרים. והיא עשתה לנו חשק להזמין את הארוחה הכי בינלאומית שניתן

כמו רבע ישראל, גם אנחנו צפינו בנועה קירל מגרדת את הטופ באירוויזיון אמש (כי בואו, הרוב ישנו). אין מה לומר, באמת הופעה מרשימה, אנחנו עדיין מסוחררים קצת מלנסות להבין את הריקוד ההוא. וגם רעבים, אבל זה בלי קשר. נועה עצמה, בכל אופן, דווקא לא קמה רעבה, כי אתמול בלילה אחרי שהיא עשתה פורפרות על הבמה, היא הגשימה את חלום הלייט נייט הקבוע של כולנו (הפעם אנחנו כוללים את כל עם ישראל), והלכה לדפוק ארוחה במקדונלד'ס (ותודה לסטורי של אור שפיץ). ככה אנחנו אוהבים את הכוכבות שלנו.

אין עוד אחד כמוהם. ארוחת מקדונלדס (צילום: נמרוד גנישר)
אין עוד אחד כמוהם. ארוחת מקדונלדס (צילום: נמרוד גנישר)

תגידו שאתם לא מכירים את התענוג בלאכול מקדונלד'ס בארץ זרה, ואנחנו נגיד שאתם שקרנים. הרי אין טעם לפרט על מה יש במקדונלדס או מה הטעם של האוכל, כי אתם כבר מכירים אותו מתוך שינה. וברור שאנחנו יודעים שזו לא הארוחה המזינה, הטעימה או המשביעה ביותר – אבל בשם השם, היא בהחלט מקדונלד'ס. ומדי פעם יש לכולנו קרייב ספציפי ובלתי נשלט למקדונלד'ס שאף מקום אחר לא יכול לספק. נגיד, אחרי שראינו את נועה תוקעת סיבוב ב-3 בבוקר (שעון ישראל). מהר, שמישהו יארגן לנו ביג מק. בעצם עזבו, אנחנו נארגן לנו.

אל תגידו שזה לא עושה לכם קרייב. מקדונלד׳ס (צילום: יח״צ)
אל תגידו שזה לא עושה לכם קרייב. מקדונלד׳ס (צילום: יח״צ)

מנה מומלצת: לכל אחד יש את המנת מקדונלדס האהובה עליו, אבל יש לנו שתי המלצות לוהטות: ארוחת המגה מומבי (66 ש"ח במשלוח, 9 ש"ח פחות בהזמנה במקום) היא הגרסה של מקדונלד'ס לקריספי צ'יקן, והיא מצוינת – אבל אם בא לכם בורגר, אין יותר טוב מהסמוקי ביג פרימיום (70 ש"ח במשלוח, 61 ש"ח במקום), עם רוטב צ'יפוטלה מעושן מצוין.
יש אופציה לטבעונים? בוודאי. איך רשת האוכל המהיר הותיקה מכולן לא תצטרף. ארוחת הביג וויגן (49 ש"ח לארוחה, 58 ש"ח לדאבל) היא הפיתרון המקדונלדס, ויש להודות – הקציצה די דומה לגרסה הבשרית. זה מעיד יותר על מקדונלדס מאשר עליה, אבל זה עדיין טעים.
איך מזמנים? באתר, באפליקציה היעודית או בסניף המתאים מוולט. זה מקדונלדס, אתם תמצאו.
ואם לא בא לי? טוב, אולי אתם לא ממש הטיפוס של חו"ל (או של ג'אנקפוד תעשייתי), אז עבורכם המלצנו על ארוחת כיסונים מהממת. ואם דווקא מתאים לכם משהו אחר, יש עוד המון דברים טובים ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. גם נועה תמצא שם משהו.