מה מזמינים היום: את הפיתה ששינתה כל מה שאנחנו יודעים על פיתה

חשבתם שהיא נחלשה? אז חשבתם. הפיתה של המזנון. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם miznon_il
חשבתם שהיא נחלשה? אז חשבתם. הפיתה של המזנון. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם miznon_il

כשהפיתה הזו נחתה בעיר, כל מי שרק יכל התייצב בתור המתמשך כדי לקחת נגיסה קטנה במינוט סטייק, אבל השנים עברו, ואולי שכחתם כבר את הסיבה שבכלל נולד ההייפ הזה. כמה כיף להזמין אותה שוב, ולגלות שהקסם לא נעלם אפילו במעט

בני האדם אוהבים להמליך מלכים, ואז לצעוק בפה גדול שהם עירומים. כשהמזנון הראשון נפתח בתל אביב כל ישראל ואחותו עמדו בתור והיללו את איל שני על שהמציא את הפיתה מחדש, ובצדק – זו באמת היתה מהפיכה. אבל מאז המזנון הפכה לרשת, העם קצת שכח את מה ששני נתן לו והחלו דיבורי חוטאים על כך שהמזנון כבר לא מה שהיה. סליחה מכל המלעיזים, אבל זה שטויות. המזנון מעולם לא איבד את זה, אלא רק אתם.

המלך של התפריטים הפואטיים, אבל הטעם הוא מה שחשוב. מזנון. צילום: אינסטגרם
המלך של התפריטים הפואטיים, אבל הטעם הוא מה שחשוב. מזנון. צילום: אינסטגרם

החריף אותו חריף והפיתה אותה הפיתה. חומרי הגלם המעולים בהם משתמש שני – לרבות העגבניות הנודעות – הם עדיין מהטובים ביותר שניתן למצוא בכיס בצק. הזמנו, בדקנו, ושום דבר משמעותי לא השתנה ברמה של המזנון. נכון, היציבות הכמעט סטואית של המזנון נחלשה, ולפעמים נופלים על פיתה שלא קיבלה את הטיפול האישי לה היא ראויה, אבל במכלול – עדיין מדובר באחת ממנות המשלוח הכי טובות שיש לעיר הזו להציע, ועדיין מדובר בארוחה שקשה להתחרות בה בכל סטנדרט, פיתה או לא.

פיתה ועוד. משלוח מהמזנון. צילום: נמרוד סונדרס
פיתה ועוד. משלוח מהמזנון. צילום: נמרוד סונדרס

מנה מומלצת? קשה לעמוד בפני מנת המינוט סטייק בפיתה (52 ש"ח) שריפדה אינספור בטני שיכורים, אבל בשושו, מנת האינטימי בפיתה (47 ש"ח) היא פשוט חלום שלא מדובר מספיק. ולא, בניגוד לשם המשתמע, זה לא מנה מטרידה – זה פשוט אונטריב מפורק, בגרסתו של אייל שני.
יש אופציה לטבעונים? מגוון הירקות הרחב של אייל שני בהחלט נותן כמה אופציות לא רעות, ביניהן הכרובית המיתולוגית בפיתה (36 ש"ח) או מנת הפטריות המכושפות (41 ש"ח).
איך מזמנים? תן ביס או וולט מאחד משלושת הסניפים שבעיר. לינקים באתר המזנון
ואם לא בא לי? אז אולי בא לכם משהו יותר ממלא, כמו מנת פאד תאי מפצצת? ואולי סתם בא לכם משהו עם יותר קלאס, את זה יש ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב בשפע.