מה מזמינים היום: הבן של מלך החומוס הסורי שטוען לכתר הטעים

לא בושה לחיות בצילו. הבן של הסורי. צילום: יולי גורודינסקי
לא בושה לחיות בצילו. הבן של הסורי. צילום: יולי גורודינסקי

בעוד חצי מתל אביבי מנסה להתנער מתסמונת "הבן של", החומוס הזה דווקא חוגג את העבר עם מנה שמשמחת חומוסולוגים גם כיום. היום מזמינים מנת קומפלט שעדיין יש אנשים שלא יכולים להעביר שבוע בלעדיה (ושהטהרנים ישארו רעבים)

15 באוגוסט 2023

להיות "בן של" יכול להיות ברכה, אבל לא פעם מתגלה כקללה. רק תשאלו את חצי מתלמידי תלמה ילין. כנראה שזה פשוט תלוי איך מסתכלים על זה – הידע שיורשים מההורים בהחלט עשוי לעזור להצלחה וגם קשרים לא מזיקים, אבל מול זה תמיד עומד הצל הענקי שצריך להילחם מולו. וכך יש שני סוגי "בנים של": אלו שמתעלמים מזה לחלוטין, ואלה שבוחרים לשאת את התואר "בן של" כתואר של כבוד. ודי ברור באיזה מהצדדים נמצאת החומוסיה "הבן של הסורי".

הבן של הסורי. צילום: יולי גורודינסקי
הבן של הסורי. צילום: יולי גורודינסקי

הסורי, למי שלא זוכר, הוא זכי משעניה, שהאכיל במשך שנים את תושבי הכרם וצברלעצמו כת נאה של מאמיני הקומפלט עמוס הפול שלו. אבל אז ב-2014 הוא סגר בהפתעה, ותוך זמן כמעט זניח של כמה חודשים, לפתע צץ לא רחוק משם "הבן של הסורי", של אבי משעניה, שהמשיך את המורשת של אביו כמעט אחד לאחד (למרות שטהרנים ילינו שזה לא אותו הדבר, אבל הם טהרנים ולכן לא נהנים מאוכל). מאז שומר הבן של על יציבות שמזכירה את העבר אבל גישה מודרנית שפתחה את מנת הקומפלט הנהדרת גם במשלוחים. זה הזמן לנצל את העתיד.

מנה מומלצת? זה כמעט חטא להמליץ לכם על משהו אחר ממנת הקומפלט הקלאסית (28 ש"ח), ולכן לא נציע משהו אחר (למרות שזה חומוס, אז תזמינו איך שבא לכם).
יש אופציה לטבעונים? אתם צוחקים? זה חומוס.
איך מזמנים? וולט, תןביס או משלוחה
ואם לא בא לי? אז אולי בא לכם משהו יותר ממלא, כמו מנת פאד תאי מפצצת? ואולי סתם בא לכם משהו עם יותר קלאס, את זה יש ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב בשפע.